Mummymac

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3g SIM ivm smartwatch

Ik heb een gps smartwatch gekocht... via China dus mogelijk krijg ik spijt maar ja... misschien bof ik.... maar het begin is niet bepaald goed...

Ik moet een 3g SIM in zetten. Ik heb een prepaid simkaart zonder bundel maar met tegoed erop. Is dit een vanzelfsprekend een 3g sim?
.... want de horloge herkent het nl niet. Voordat ik de boel terug naar China ga versturen was ik ff benieuwd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Mummymac , is het nog gelukt om de smartwatch werkende te krijgen?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Mummymac, balen dat het nog niet werkt! Het is met een prepaidsimkaart ook mogelijk om 3G te ontvangen. Heb je de APN instellingen al nagekeken op de smartwatch? Daarnaast kan het ook te maken hebben met de frequentie die ondersteund wordt. Wij maken bij het 2G/3G netwerk gebruik van 900Mhz/2100 MHz. Als je smartwatch verbinding wilt maken met een andere frequentie, dan werkt dat helaas niet.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Mummymac , is het nog gelukt om de smartwatch werkende te krijgen?
Mummymac
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, helaas is het niet gelukt. Ik heb de verkoper een film van het probleem verstuurd en ze nemen contact op met hun fabriek.

Ik kan geen gegevens aanpassen op de horloge en zou ik volgens hun de sim gewoon moeten plaatsen. Als deze toegang heeft tot data dan moet het doen. De sim heeft geen data bundel maar in de gegevens staat dat ik niet perse een bundel nodig heb het is alleen voordeliger.

Ik ben benieuwd waar ze mee komen... ik vermoed dat ik de lummel ben en ze de tijd gaan rekken totdat de kopers bescherming afgelopen is!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat is balen 😞
Laat je ons weten hoe het afloopt?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mummymac ik ben erg benieuwd! Heb je al nieuws? 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Indien er binnen 48 uur geen reactie komt op het topic, zullen we dit sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic