davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

3g 3817 amersfoort

Sinds gisteren kan mijn telefoon niet meer het 3 g netwerk vinden. Als ik 3g uitzet kan ik wel gewoon bellen en gebeld worden.
Ik heb alle voorgeschreven stappen gevolgd en er is niets mis met de telefoon of de sim, wifi werkt ook gewoon.
Dus als 3g aanstaat, krijg ik geen verbinding met het netwerk.
Volgens mij is er een probleem hier op de mast in de buurt.
7 Reacties 7
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Als toevoeging, ik heb 4g in mijn red abonnement, maar een telefoon die geschikt is voor 3g
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Famke70 ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik al gekeken, geen bekende storingen. Ben vang dat ik gedwongen wordt naar een 4g toestel over te stappen
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Vang=bang
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Famke70 ,

Dat laten we zeker niet gebeuren. Kijk eens hoe het 2G netwerk in de regio bij jou functioneert dit kun je veranderen bij instellingen en dan mobiele netwerken.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Daar kan ik 3g uitschakelen en als ik dan mobiele data aan laat staan, heb ik wel internet, maar heel traag.
Het helpt ook om wifi uit te zetten en dan 3 g weer aan. Opvallens is dan wel dat de belkwaliteit substantieel afneemt (minder puntjes en veel storingen)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Famke70,

Momenteel zijn we bezig met netwerkverbeteringen in de buurt. Dit kan invloed hebben op het netwerk. Zodra de netwerkverbeteringen zijn afgerond melden we dit in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic