fjbeekes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G

Hallo,

Ik ben reeds jaren abonnee bij Vodafone, echter ik heb het gevoel dat ik in de zeik genomen wordt door Vodafone.
Moementeel gebruik ik een Samsung II. Als ik naar de verbinding kijk in het toestel staat er netjes 3G, zodra ik naar Internet ga en data opvraag schiet de verbinding terug naar HI verbinding, dus langzamer. Hebben meerderen hier last van? Of ben ik de enige? Gr. Frank
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @fjbeekes ,

Zou je eens even kunnen kijken of misschien niet en storing of dat er enige werkzaamheden aan de gang zijn in de buurt van je of om je regio heen.
Je kunt ook eens kijken of de volgende tips je misschien kunnen helpen: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Misschien dat je ook en postcode hebt zodat dit beter kan worden bekeken. En sinds wanneer merk je dit probleem al dat bij je speelt.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi fjbeekes, kijk idd even naar de topics die SamsungExpert aangeeft 🙂
Mocht je nog problemen ervaren, dan geef naast de info die je als het goed is daar uit haalt, ook aan wat je bedoelt met HI

Je kunt namelijk ook H+ zien in je scherm. Dit is geen langzamere verbinding dan 3G, maar juist sneller. In feite is het een bundeling van meerdere 3G verbindingen richting je toestel, waardoor je een hogere snelheid kunt halen. Zie het maar als 3,5G.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic