Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

3G werkt niet in Almere, Vodafone adviseert klanten contract te laten ontbinden?!

Sinds mijn iPhone altijd 55 abo inwerking is getreden op 26 oktober heb ik nog steeds te kampen met dezelfde klachten(zie andere post omtrent vol 3g bereik op telefoon, totaal geen internet). Al 14 keer gebeld met VF, elke keer roepen ze van alles en belooft de technische helpdesk om terug te bellen(nog geen 1 keer teruggebeld!!!). Ik heb cross-checks uitgevoerd( tussen -75 en -90 db in), sim kaart laten vervangen, netwerkingstellingen hersteld, andere operator sim erin gedaan waarbij internet wel goed werkt maar alsnog geen resultaat!! 
Net langs de VF winkel geweest. Ze adviseren mij om het contract te laten ontbinden aangezien veel meer VF klagers hiermee naar VF zijn gestapt en zij geen oplossing kunnen bieden. Ik vind het erg vaag allemaal aangezien ik tig keren met de klantenservice en technische helpdesk heb gebeld en zij geven allen aan dat ik perfecte dekking zou moeten hebben aangezien ik praktisch naast een zendmast woon. Vodafone doe hier aub iets aan, het kan toch niet zo zijn dat geheel almere zou moeten afzien van Vodafone???
 
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Zmilan89,

Dat klinkt echt vervelend:(! Heb je de klachten alleen binnen in huis, of juist ook daarbuiten? Je kunt een officiele klacht indienen, ik zal je een privébericht sturen met de verdere info.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic