MartijnM

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

3G werkt al dagen niet meer

Geachte medewerker / medewerkster van Vodafone,
Al langer dan een week kan ik geen gebruik maken van het 3G netwerk op mijn Samsung Galaxy S3.
Problemen met het netwerk kunnen voorkomen en daar heb ik alle begrip voor.
Een fatsoenlijke melding van deze storing zou toch wel zeer gewenst zijn voor de Vodafone klanten.
Mijn regio / postcode is  2926  /  3011   ( en vorige week zaterdag had ik op de luchthaven Schiphol ook al geen mobiel internet )
Graag verneem ik een reactie van U.
M.v.g. Martijn
24 Reacties 24
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Er zijn nog steeds netwerkverbeteringen gaande, zoals we dit ook eerder gemeld hebben.
het is vervelend dat je daar zoveel last van ondervindt, maar het is ter verbetering van het netwerk. Hopelijk ben je snel weer goed bereikbaar.
King006

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste BasT,
 
Ik snap niet dat jullie de klanten van Vodafone in postcode gebied 3281 nog altijd voor de gek houden.
De dekking van 2G en 3G is gewoon zeer slecht!
 
Deze problemen zijn er sinds 2010 en zijn nog nooit opgelost.

Verschillende kennissen/vrienden hebben Vodafone en klagen allemaal masaal als ze bij ons zijn.
De dekking in de woonkamer geeft 0 tot 2 strepen of de melding ''Geen Service''

Je moet bijna in de mast gaan zitten voor een uitstekende dekking.

Palusu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waardeloos netwerk van vodafone blijkt wel weer!
zo n beetje alle postcodes al voorbij zien komen..hier nog maar een erbij 5411
Maar , hoe kan het dat zo'n grote als vodafone zo slechte kwaliteit levert? en erger hier geen _____ aan doet?
 
Al met al ..zit ik nu ook bij de club van mensen zonder een goed werkend netwerk.
en dat voor 60,- in de maand!!
Tantesuus

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sluit me aan bij deze klachten ook 3146 sowieso in huis geen netwerk en geen 3G, werkelijk geen idee hoe ik naar 2G ga
datobe

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op postcode 1073 moet er ook iets aan de hand zijn. Mijn vrouw en ik zitten nu bijna een week met dat probleem: 3g werkt niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic