Esli

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G uitschakelen op Nokia X3-02

Hallo,
 
Sinds kort heb ik whatsapp geinstalleerd op mijn mobiel de Nokia X3-02. Ik heb prepaid en kan gebruik maken van wifi. Helaas schakeld de mobiel steeds over op 3G als ik uit de wifi zone ben, ik heb de mobiel al ingesteld op GSM mode. Maar steeds weer schakeld hij over op betaald internet, wat voor mij als prepaider kosten met zich meebrengt die ik liever wil vermijden. Kunnen jullie mij alstublieft helpen? Wellicht is het mogelijk om internet voor mij uit te schakelen. Bij voorbaat dank. 
 
Met vriendelijke groeten,
 
Esli.
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Esli schreef:
Hallo,

Sinds kort heb ik whatsapp geinstalleerd op mijn mobiel de Nokia X3-02. Ik heb prepaid en kan gebruik maken van wifi. Helaas schakeld de mobiel steeds over op 3G als ik uit de wifi zone ben, ik heb de mobiel al ingesteld op GSM mode. Maar steeds weer schakeld hij over op betaald internet, wat voor mij als prepaider kosten met zich meebrengt die ik liever wil vermijden. Kunnen jullie mij alstublieft helpen? Wellicht is het mogelijk om internet voor mij uit te schakelen. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Esli.
Hi Esli,

Het is zeker mogelijk om mobiel internet te blokkeren. Je kunt hiervoor internetgebruik uit sms'en naar 4000. Op die manier zorg je ervoor dat je toestel helemaal geen verbinding meer kan maken met mobiel internet.

Kun je dit eens proberen? Laat ons ook even weten of het is gelukt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic