sverzijl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G regio Amersfoort vr/za down, zo weer mogelijk maar max 1Mbps ?

Sinds +/- vrijdagmiddag t/m zondagochtend was 3G in regio Amersfoort compleet onbeschikbaar (algemene foutmelding 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk'). Na belletje met helpdesk op zaterdag bleek inderdaad dat er problemen in Amersfoort waren (jammergenoeg niets over te vinden bij 'huidige storingen' op Vodafone site. Tip: zet dit soort (lange) storingen WEL op de website, dat voorkomt irritatie bij je klanten die vanwege dit soort missende informatie van alles gaan proberen omdat ze denken dat het aan hun eigen toestel ligt 😉 ).
 
Zondagmiddag was 3G weer terug, maar de max snelheid is nu wel erg laag (1Mbps max, tegen 3.2Mbps normaal). 
Zijn er nog steeds problemen en/of is de max snelheid nu (tijdelijk?) verlaagd ?
 
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Sverzijl,

We doen ons best om duidelijk en volledig mogelijk te communiceren over storingen en werkzaamheden. Onder andere via ons Forum -> Netwerk.
Mocht je storing er toch niet bij staan kunnen we het altijd handmatig voor je nakijken. In ieder geval bedankt voor de heads-up!

Voor zover ik het hier kan nakijken zie ik dat de storing inmiddels is opgelost. Echter kan het zo zijn dat er nog werkzaamheden plaatsvinden waardoor je internetsnelheid (nog) niet optimaal is.
sverzijl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou het verbaasde me vooral dat zeker gezien de duur van de storing (vrijdagmiddag - zondagochtend) er geen enkele melding van was, terwijl de (telefonische) helpdesk er wel van wist. Maar goed, 'leerpuntje' 😉
 
Inmiddels is 3G ontvangst weer als vanouds overigens. 3-3.3Mbps, dus de storing lijkt verholpen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
sverzijl schreef:
Nou het verbaasde me vooral dat zeker gezien de duur van de storing (vrijdagmiddag - zondagochtend) er geen enkele melding van was, terwijl de (telefonische) helpdesk er wel van wist. Maar goed, 'leerpuntje' 😉

Inmiddels is 3G ontvangst weer als vanouds overigens. 3-3.3Mbps, dus de storing lijkt verholpen.
Hoi sverzijl, leerpuntje genoteerd 😉 Goed om te horen dat je 3G weer prima werkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic