ERammeloo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

3G op iPhone 4s werkt niet

Ik heb al een tijdje een iPhone 4, sinds een aantal dagen geleden is mijn databundel veranderd van 500MB naar 1GB, sinds dien doet mijn 3G het helemaal niet meer. Als ik geen WiFi heb en ik wil mijn 3G gebruiken, gebeurt er niets en geeft safari aan dat er geen internetverbinding is. Ik vind dit heel vervelend aangezien ik er per maand veel geld voor betaal en ik niet afhankelijk wil zijn van WiFi. Ik kan nu namelijk ook geen Whatsappjes of iMessages ontvangen en ben dus alleen nog maar bereikbaar via SMS of telefoon, wat bijna niemand weet en ik dus ook niet kan doorgeven zonder internet. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ERammeloo,

Wat je ook kunt doen is een netwerkreset uitvoeren. Dit doe je door handmatig in je telefoon een andere aanbieder 9onder instellingen ) te kiezen om vervolgens daarna weer terug te zetten op het vodafone netwerk.
Hierdoor meldt de simkaart zich weer opnieuw aan op het netwerk en daardoor weet de simkaart precies wat in jouw abonnement zit.

Groetjes Steven

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej ERammeloo,

Staat je mobiele date verbinding aan en de rest van de instellingen? Anders kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice misschien dat er wat mis is gegaan bij het upgraden van de 500MB naar 1GB?

Als je dit op 1 plek hebt kan het en storing in je regio zijn maar als je dit overal ervaart kan dit met je toestel te maken hebben of met het netwerk.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ERammeloo,

Wat je ook kunt doen is een netwerkreset uitvoeren. Dit doe je door handmatig in je telefoon een andere aanbieder 9onder instellingen ) te kiezen om vervolgens daarna weer terug te zetten op het vodafone netwerk.
Hierdoor meldt de simkaart zich weer opnieuw aan op het netwerk en daardoor weet de simkaart precies wat in jouw abonnement zit.

Groetjes Steven
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ERammeloo , is het nog gelukt met de tips van SamsungExpert en Steven-?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ERammeloo

Ik zie dat je nog niet hebt gereageerd. Kun je aangeven of het is opgelost? Anders zal ik het topic moeten sluiten.
ERammeloo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja sorry! Het probleem is opgelost
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te lezen dat het opgelost is.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic