Hallo,
Ik ben in het bezit van een Iphone 5 en heb een Vodafone abonnement. Sinds een aantal dagen, voornamelijk op mijn werk, kan ik met mijn Iphone 5 niet meer op internet (3G). Ik probeer Safari, Whatsapp e.d. maar ik zie dat hij alleen maar bezig is om te verbinden en uiteindelijk gebeurt er niks. In het scherm van mijn Iphone 5 zie ik wel dat ik vol bereik heb, dus 5 streepjes. Daarnaast zie ik ook dat het 3G tekentje in het beeld staat. Mijn iphone draait momenteel op IOS 6.1.3.
Ik ben afgelopen maandag (25-03) naar de Vodafone winkel geweest en daar hebben ze een sim-wissel uitgevoerd. Echter blijf ik nog steeds hetzelfde probleem houden. Ontzettend vervelend omdat ik op mijn werk prive vaak op internet moet. Verder werkt internet/3G op andere locaties over het algemeen wel goed. Andere collega's op het werk hebben prive bijvoorbeeld ook Vodafone als provider en zij ondervinden geen problemen met hun internet (samsung galaxy sIII).
Wie o wie heeft hier een oplossing voor?