Rberkel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G Nexus 5 problemen

Ik heb een Nexus 5 met Vodafone Zakelijk abbonement erop.

Sinds 1 januari lijkt het dat mijn 3G verbinding het niet meer doet. Ik heb geen 4G, dus ik heb alleen 2G en roaming kunnen testen, dat werkte beide niet. Simkaart wisselen met ander toestel maakte niets uit: het toestel waar de simkaart inzit had geen internet. Overige netwerkverbindingen werken wel: kan gewoon bellen/smsen/wifi/bluetooth. Het is ook pas sinds kort dat dit gebeurd, sowieso werkte het vorig jaar nog gewoon.

Het lijkt ook niet regio gebonden te zijn: werk in omgeving Utrecht, woon in omgeving Den Bosch, beide plaatsen werkt het niet.

Enig idee waar het probleem kan liggen?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat vreemd dat je sinds de jaarwisseling problemen ervaart. Is er iets veranderd in je abonnement?
Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic