berth

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3991 zwak signaal in houten zuid

Bijna geen bereik in Houten Zuid postcode gebied 3991. Alleen op zolder. Lekker rustig, maar niet handig.
17 Reacties 17
Brenda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik woon ook op postcode 3991 maar heb in 1 keer weinig of geen bereik meer hij zoekt de hele tijd naar verbinding terwijl ik dat eerst niet had.
den_tichel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
+1
Ben ook woonachtig in Houten zuid, en heb sinds 28-10 geen of slechte ontvangst.Heel sporadisch komt er eens een telefoontje of SMSje door (Voicemail, met gemiste oproepen). Uitgaande telefoontjes is al ruim 12 uur niet meer mogelijk!
berth
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt weer als vanouds! Weer uitstekende ontvangst op beide toestellen op de begane grond.
den_tichel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ook weer +1
Bellen / gebeld worden werkt weer prima. Geen storingen tijdens het gesprek en geen wegvallen van gesprekken. 
(note: data-overdracht heb ik tijdens deze storing niet in de gaten gehouden, omdat ik daarvoor gebruik maak van de wireless verbinding op mijn telefoon).
Fezzy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn man heeft geen netwerk verbinding thuis (Houten Zuid) 3991. kan dus niet gebeld worden en zelf bellen. 3x contact gehad telefonisch(met huis telefoon) met klantenservice vodafone en 6x doorverbonden. Nog steeds niet de juiste persoon aanwezig? Niemand kan ons helpen, uit nood naar Belcompany houten gereden en daar gewoon bereik en de verkoper kon niet verklaren wat het probleem is. Eenmaal weer thuis en weg verbinding in en rond het huis.
 
Wie kan ons helpen?????  Ter aanvulling dit probleem hebben overigens nog nooit eerder gehad.
den_tichel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze storing is eerder vandaag al een keer op dit forum gemeld (ook door mijzelf, woon ook in Houten Zuid). Sinds ongeveer 14:30 uur lijkt het weer een stuk beter te gaan met zowel bellen, SMSen als data (is ook door anderen al bevestigd).
 
Kleine tip: telefoon een keer opnieuw opstarten kan altijd helpen. Misschien staat je telefoon nog te zoeken naar een zendmast die er niet (meer) is.
Fezzy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo den_tichel,

Dank je voor je reactie.
Ik heb het gelezen op de het forum maar bij ons is het niet opgelost. Dit bij de anderen wel.
Batterij is er al uit geweest en de sim ook andere dingen zijn geprobeerd door oa de belcompany(lees hier boven)
Maar wij hebben nog steeds geen netwerk verbinding, vandaar mijn vraag!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Er komen inderdaad meerdere meldingen binnen uit Houten inderdaad. Hebben jullie klachten op zowel 2 als 3G? Kunnen jullie me exacte postcodes doorgeven zodat we een onderzoek kunnen starten?
Fezzy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annabelle_,

Wij maken gebruik van 3G en hebben postcode 3991EP
den_tichel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Annabelle,
 
De postcode is 3991PH, maak gebruik van 3G/H (telefoon staat op GSM/WCDMA Auto). Beide werken op dit moment (29 oct avond) prima. Eerder op de dag viel de data-verbinding (als die er al was) vaak terug op GPRS.
 
Groet,
Jan
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
den_tichel schreef:
Hi Annabelle,

De postcode is 3991PH, maak gebruik van 3G/H (telefoon staat op GSM/WCDMA Auto). Beide werken op dit moment (29 oct avond) prima. Eerder op de dag viel de data-verbinding (als die er al was) vaak terug op GPRS.

Groet,
Jan
Hi Jan,

Op postcode 3992 zijn momenteel werkzaamheden gaande. Het zou dus kunnen dat je hiervan overlast ervaart. De melding hierover staat op deze pagina vermeld: Klik hier. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is dan vermelden we dat in dat topic.
EdK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds gisteren 10 februari 2014 geen 3G netwerk in postcodegebied 3991 in Houten. Alle tests doorlopen, mijn echtgenote heeft ook vodafone en ook geen 3G. 2G werkt wel.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo EdK, ik zie dat je in de ochtend problemen had met het netwerk in Houten. Ondervind je op dit moment nog steeds problemen op deze locatie? Zet je toestel voor de zekerheid nog eens uit en aan. Ik hoor het graag van je.
guyhouten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook al vanaf 9-2 14 uur geen dekking in dit gebied. En na bijna 3 dagen hoor ik alleen maar,het is in onderzoek. Ik heb 2 vodafone nummers en beide doen niks.Zodra ik 2 km verderop rijd werkt alles weer.
FKLR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren en vandaag (10 en 11 februari 2014) geen netwerk in ons huis in Houten-zuid 3991.
Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg vervelend.
Wat kunnen wij hieraan doen?
JoschiW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ondervind sinds 08-02 problemen met netwerk in Houten Zuid. Hierdoor is bellen, gebeld worden en internetten niet mogelijk. Heel vervelend, ook omdat dit een zakelijk abonnement betreft. Wanneer wordt dit opgelost?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi allemaal, nav jullie meldingen en meldingen via andere social media is een storing op één van de masten in Houten ontdekt. De melding daarover vind je hier: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/3991-Houten/td-p/135086

Bedankt voor de meldingen dus! Als je wilt kun je je abonneren op dat topic, dan krijg je een e-mail zodra de storing als opgelost gemeld wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic