Beste mensen van Vodafone,
Mijn collega's zitten nu al 2 weken zonder een fatsoenlijke 3G verbinding in het postcodegebied 3723 BC en, zoals blijkt uit berichten bij dit topic, ook vele andere zakelijke Vodafone klanten. Er kan nu wel gemeld worden dat er niets aan de hand is met de mast in die buurt, maar met zoveel klachten van diverse mensen uit dit postcodegebied zal er toch echt wat aan de hand moeten zijn! Het opsturen van 06 gegevens e.d. heeft volgens mij geen toegevoegde waard. Ik heb dit een week geleden gedaan met een tweetal nummers die problemen hebben, maar tot op heden hier verder niets over gehoord. Ook hiervover bellen met Vodafone heeft tot op heden geen resultaat gehad. Zoals al door een andere ontevreden Vodafoneklant is gemeld wordt het tijd dat er door Vodafone op zeer korte termijn concrete acties genomen wordt om de oorzaak van dit probleem ter plaatse te onderzoeken. Wellicht dat er in de (directe) omgeving van de mast iets gebeurd is waardoor de 3G verbinding niet meer functioneert. Ik hoop zeer spoedig iets te horen over een oplossing binnen een niet al te lange termijn.