Mobielo

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3723 BC - Bilthoven: geen 3g internet sinds vanochtend (27-09)

Sinds vanmorgen hebben een tweetal collega's geen mobiel internet meer in Bilthoven (postcode 3723 BC). Is er een storing bij Vodafone bekend in dit gebied?
26 Reacties 26
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Mijn collega's zien niet direct iets op de mast die het dichtst in de buurt staat. Ze vragen nu om gegevens om het verder te kunnen onderzoeken.

Kunnen jullie per privébericht je 06 nummer en precieze postcode (+letters) sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan?

AicoHoekman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Arina,
 
Bedankt voor de reactie. Ik heb inmiddels de door jou gevraagde gegevens in een privé bericht naar jullie toe gestuurd.
 
Groet,
 
Aico
Mobielo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen van Vodafone,
Mijn collega's zitten nu al 2 weken zonder een fatsoenlijke 3G verbinding in het postcodegebied 3723 BC en, zoals blijkt uit berichten bij dit topic, ook vele andere zakelijke Vodafone klanten. Er kan nu wel gemeld worden dat er niets aan de hand is met de mast in die buurt, maar met zoveel klachten van diverse mensen uit dit postcodegebied zal er toch echt wat aan de hand moeten zijn! Het opsturen van 06 gegevens e.d. heeft volgens mij geen toegevoegde waard. Ik heb dit een week geleden gedaan met een tweetal nummers die problemen hebben, maar tot op heden hier verder niets over gehoord. Ook hiervover bellen met Vodafone heeft tot op heden geen resultaat gehad. Zoals al door een andere ontevreden Vodafoneklant is gemeld wordt het tijd dat er door Vodafone op zeer korte termijn concrete acties genomen wordt om de oorzaak van dit probleem ter plaatse te onderzoeken. Wellicht dat er in de (directe) omgeving van de mast iets gebeurd is waardoor de 3G verbinding niet meer functioneert. Ik hoop zeer spoedig iets te horen over een oplossing binnen een niet al te lange termijn.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Mobielo, er is ondertussen inderdaad een issue gevonden en dat is in onderzoek bij onze technische dienst.
Ik zal voor je in de gaten houden hoe dat onderzoek verloopt en hier periodiek een update geven
Mobielo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone Forum medewerkers,
We zijn bijna al weer een week verder na de constatering door Vodafone van een issue in het betreffende postcodegebied, dat door de technische dienst onderzocht zou worden. We zouden op de hoogte gehouden worden over de stand van zaken, maar tot op heden heb ik niets vernomen. Graag hoor ik (en andere Vodafone klanten in dit postcodegebied) of er concrete acties zijn geweest om het 3G probleem te verhelpen.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Mobielo,

Ik heb het even voor je nagevraagd, maar ik heb helaas geen concrete info die ik je kan doorgeven. We ondervinden op dit moment problemen met een mast in die regio. De mast dient gerepareerd te worden. Onze technische dienst werkt op dit moment aan een oplossing, maar het is nog niet bekend wanneer de mast weer volledig operationeel is.
Mobielo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone forum medewerkers,
 
We zijn ondertussen al weer bijna 2 weken verder na het laatste bericht van jullie kant dat de technische dienst bezig is met een oplossing van het 3G probleem in Bilthoven, maar tot op heden is er nog geen (merkbare) oplossing. Het is zelfs vanaf afgelopen maandag (28-10-2013) nog slechter geworden met de mobiele  internetverbinding. Graag verneem ik wanneer er concreet wat aan dit probleem gedaan wordt. Onze medewerkers ter plaatse zijn erg onthand zonder internet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic