stef1234

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

3641 RT - mijdrecht- internet zeer traag- 18-9-2014

Sinds een dag of twee is het internet in 3641 flink traag. Daarvoor altijd 4G, nu mag ik blij zijn met G als er al iets is. Zijn er werkzaamheden geweest? Voorheen nooit problemen gehad en op andere locaties ook gewoon 4G
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
stef1234
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad het is opgelost.
Iemand vergeten de werkzaamheden online te plaatsen?

Bekijk in context

11 Reacties 11
LindaWouterson

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb sinds gisteren middag geen bereik in Vinkeveen en Mijdrecht, inmiddels heb ik wel weer service zodat ik kan bellen, maar geen internet, alleen gprs
LindaWouterson

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gisteren geen service, dus ook niet bellen, inmiddels wel bellen, maar nog steeds geen internet, alleen gprs..Normaal is het 4g, als het dorp uit bent, heb je weer 4G duurt weer erg lang
DennisPerotti

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Gisteren geen netwerk en nu wel vol bereik maar internet alleen gprs
LindaWouterson

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook hier n de buurt? ben blij dat ik dan niet de enige ben
DennisPerotti

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ven werkzaam in Vinkeveen en had daar gisteren en vandaag hetzelfde probleem
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DennisPerotti & @LindaWouterson ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun jullie misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
LindaWouterson

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas geen werkzaamheden, de ene medewerker zegt we weten van niets en de ander zegt het is een storing, maar kan er niets ver terug vinden, maar het is gewoon super vervelend, en het is nog steeds alleen gprs.....ik vind het na bijna 3 dagen wel eens tijd worden dat het netwerk het weer doet..
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@LindaWouterson & @stef1234 : er zijn de afgelopen dagen werkzaamheden geweest die in een vrij groot gebied impact gehad hebben, zowel in Vinkeveen als Mijdrecht. Ik zie dat dit zowel op ons forum als intern bij de klantenservice niet heel duidelijk was gecommuniceerd. Vandaar de onduidelijkheid, waarvoor onze excuses.

Ondertussen zijn de werkzaamheden afgerond en zou zowel in Vinkeveen als Mijdrecht de dekking&snelheid weer zoals voorheen moeten zijn. Klopt dat?
LindaWouterson

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja het is opgelost, en idd was er hier en daar wat verwarring, maar sinds gisterenavond doet hij het weer prima!
stef1234
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad het is opgelost.
Iemand vergeten de werkzaamheden online te plaatsen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @stef1234,

Minimaal 99% van alle storingen en werkzaamheden melden we op het Forum, het kan zijn dat deze onder de radar is doorgevlogen. In ieder geval fijn dat het probleem is opgelost en dat jullie hier melding van hebben gemaakt!

Ik ga dit topic markeren als opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic