Rowan87

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

3453PJ - geen goed bereik en verbinding valt steeds weg

Vodafone,

Waarom helpen jullie jullie klanten niet? Zelfs aangetekende brieven heeft geen zin en je wordt gewoon genegeerd.
Zoals bekend geen goed bereik en verbinding valt steeds weg en heb niks aan mijn dure abonnement.

Wie o wie heeft nog tips?????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rowan87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Er wordt helemaal niets gedaan door Vodafone! Als ik bel zeggen ze ja we kunnen je niet helpen en als ik mails stuur krijg ik steeds dezelfde reactie! Ze laten je gewoon keihard barsten en voel me gewoon gepiepeld door Vodafone. Wel lekker geld cashen maar een goede dienstverlening ho maar! Ik wordt verwezen naar tips maar die zijn er niet voor mijn situatie. Zelfs een aangetekende brief van € 8,00 wordt niet op gereageerd!!! Het kost me uiteindelijk alleen maar meer geld!!! 10 x bellen naar 1201 * € 0,45 cent is ook weer € 4,50. Misschien wordt het eens tijd dat ik de consumentenbond inschakel of Kassa!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Rowan87,

Ik ga ervan uit dat je niet doelt op hulp via het Forum. Dit is voornamelijk bedoelt voor en door klanten.

Het is natuurlijk niet zo mooi dat je problemen hebt op jouw postcode. Heb je het topic dat Bas over het netwerk heeft geschreven al gelezen? Daarin staan nuttige tips
Rowan87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Er wordt helemaal niets gedaan door Vodafone! Als ik bel zeggen ze ja we kunnen je niet helpen en als ik mails stuur krijg ik steeds dezelfde reactie! Ze laten je gewoon keihard barsten en voel me gewoon gepiepeld door Vodafone. Wel lekker geld cashen maar een goede dienstverlening ho maar! Ik wordt verwezen naar tips maar die zijn er niet voor mijn situatie. Zelfs een aangetekende brief van € 8,00 wordt niet op gereageerd!!! Het kost me uiteindelijk alleen maar meer geld!!! 10 x bellen naar 1201 * € 0,45 cent is ook weer € 4,50. Misschien wordt het eens tijd dat ik de consumentenbond inschakel of Kassa!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is echt vervelend, Rowan87. Het is niet fijn dat je je niet serieus genomen voelt. 3G is op deze locatie inderdaad niet voldoende. We kunnen dit ook niet overal garanderen. 2G daarentegen wel. Stel je toestel daar eens op in?

Feedback kun je geven via dit formulier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic