NewBridgesMarni

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3335 (3335BH) opeens veel slechtere dekking (bellen) en internet alleen gprs. What's on?

sinds paar dagen opeens veel slechtere dekking in huis. Normaal 5 streepjes en umts. Nu alleen zeer traag internet en slecht bereik. Antenne uitgevallen of zo?
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@NewBridgesMarni

Ik zie dat 3G bereik op deze postcode wisselvallig is. Hierdoor kan het zijn dat je af en toe problemen hebt met je verbinding. Zet je toestel eens even op 2G? Je zou verschil moeten merken.
NewBridgesMarni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
Ik hou niet van formaliteit die niet menselijk is, maar ook niet van populaire taal die evenmin menselijk is. Ik ken u/jou niet en omgekeerd ook niet. Dat hoeft ook niet.

Het enige dat ik graag wil is geholpen worden. Dat gebeurt in dit forum niet (was ook mijn eerdere ervaring).

Zojuist maar eens gebeld met de helpdesk die je als zakelijk gebruiker zonder keuzemenu zou moeten kunnen bereiken. Niet waar: 3 menu's en dan pas een mens. Wel een aardige trouwens, die het kon verdragen dat ze heel wat kritiek hoorde. Ze was ook heel eerlijk: inderdaad is Vodafone gewoon heel populair geworden in haar taalgebruik. En als je dat niet bevalt moet je gewoon naar een andere provider overstappen dus. Dat zal ik doen (na 10+ jaar klantzijn).

Ze hielp me ook: weliswaar niet met de storingsvraag die ik had over dekking die opeens veel slechter was (en ja, ik snap het verschil tussen 2G en 3G, als je me zou kennen zou je weten dat ik al 20 jaar in de telecom werk..). In plaats daarvan krijg ik een kastje van 85 euro gratis opgestuurd voor binnendekking. Dat dan weer wel.. Lijkt me bedrijfeconomisch wel wat op af te dingen, maar het is wel een antwoord.

De callcentermevrouw hielp me ook aan een tip: een mail sturen aan zakelijke support. Die bellen en dan krijg je ook een nummer van ze.

Goede tip! Formulier ingevuld (alles invullen alsof je nog niet bestaat voor Vodafone inclusief je bedrijfsgrootte...) en nu maar wachten op het telefoontje.

Succes Vodafone! Je zakelijke concullega's wordt het wel erg makkelijk gemaakt zo.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste@newbridgesmarni,

U maakt nu gebruik van een forum. Gebruikers helpen gebruikers. De vocabulaire is daar inderdaad niet zakelijk. Waarom niet? Omdat het net als u andere gebruikers zijn. Dit is dus de buurman helpt buurman verhouding.

Het komt inderdaad voor dat dit vaak misgevat wordt. Zo ook door u. Want een gebruiker kan een andere gebruiker niet helpen bij zijn netwerkdekking.

Misschien had u dat net als alle andere moeten beseffen. Voordat u hier begon met u beklacht. Want als andere gebruiker weet ik evenmin of de antenne in u buurt uitgevallen is.

Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi,

Heel vreemd dat je een Femto opgestuurd krijgt, terwijl je normaal gesproken prima 3G dekking hebt. Als er op je postcode geen storing bekend is zou er een onderzoek opgestart moeten worden.

Heel vreemd dit...

Groeten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic