johan-groteboer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

32 gb sd card bestellen - promotie actie galaxy S5

op 8-6-2014 abbo verlengd , nou kom ik in aanmerking voor de 32 gb promotie actie , maar het abbo is online verlengd bij vodafone , ik heb dus geen aankoopbon van één of andere winkel gekregen , maar alleen het afleveringsbewijs zat in de doos , om in aanmerking te komen voor de 32 gb sd , moet je dus een aankoopbewijs meesturen , maar hoe kom ik daar nu aan dan ???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @johan-groteboer ,

Fijn dat het nog was gelukt via Twitter, mocht het nog steeds niet geaccepteerd worden laat het ons even weten en je kunt altijd contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @johan-groteboer ,

Je zou eens even kunnen navragen bij de klantenservice of zij deze nog kunnen meesturen. Of dat er en andere optie mogelijk is, bellen kan met 1201. Hopelijk kun je gebruik maken van deze promotie.
johan-groteboer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
had zojuist ook contact op twitter , kreeg het advies gewoon het afleveringsbewijs mee te sturen , normaal gesproken zou die gewoon geaccepteerd moeten worden... ik ga het proberen !
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @johan-groteboer ,

Fijn dat het nog was gelukt via Twitter, mocht het nog steeds niet geaccepteerd worden laat het ons even weten en je kunt altijd contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/
chantalcs

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Ik heb de Note 3 bestelt (telefonisch) en dus ook geen aankoopbewijs, ik ga het dus ook maar proberen met de afleveringsbewijs. Maar mijn vraag is, hoe maak je een kopie van de streepjescode en imei nummer op de doos?

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@chantalcs

De pakbon die bij je toestel zat is je garantiebewijs. Daar moet je dus een kopie van opsturen. Van de barcode kun je gewoon een foto maken die je kunt uitprinten.
chantalcs

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@Maartje bedankt voor je reactie! Dan gaat het zeker lukken ::D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic