Fox56 wrote:
Ik vind dit zo idioot, ik betaal al jaren keurig op tijd, en ineens kun je geen toestel meer op afbetaling nemen. Wat verwacht men nu dat het ineens op te hoesten is of zo? Ik weet het ligt niet aan Vodafone, maar moest dit even kwijt
Hoi @Fox56
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet leuk is. Maar zoals je zegt, hier kan Vodafone niet zoveel aan doen. Ze geven informatie door aan het BKR systeem en die bepalen of jij genoeg credit hebt om te kunnen betalen. Misschien een huis gekocht, of een creditcard, maar een aankoop padje bij een bedrijf kan ook al een boosdoener zijn.
Je kan zelf bij het BKR gegevens opvragen om te zien waar het aan ligt. Dit kan via https://www.bkr.nl/inloggen/. Op die manier kan je kijken wat het probleem is en als je het er niet mee eens bent.
Een registratie bij het BKR blijft vijf jaar zichtbaar. Meer weten? Kijk dan op de site van het BKR. Als je wilt weten of je geregistreerd bent bij het BKR of als je het niet eens bent met de registratie, neem dan contact op met het BKR.
Succes in ieder geval en misschien kan het met een simpel belletje of e-mail wel opgelost worden? Meer info is te lezen op de Vodafone pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml