Fomci37

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

315903571

Goedemorgen

Ik heb een paar dagen geleden mijn bestelling geplaatst.  Ik heb een e-mail ontvangen met een link om de status te controleren, maar er is al twee dagen niets aan de hand.  Mijn bestelnummer staat in de titel van de post.  Kan ik hulp krijgen voor hulp?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Fomci37 
Welkom op de Vodafone Community. 

De hulptroepen staan paraat! Ik kan mij zeker voorstellen dat je staat te popelen om gebruik te maken van je nieuwe toestel. Ik ben dan ook direct een kijkje gaan nemen achter de schermen. De bestelling is niet verwerkt n.a.v. de BKR toetsing. Het maandelijks leenbedrag is hoger dan toegestaan. Ik raad je aan om even contact op te nemen met 0800-0560. Je kunt dan eventueel het maandelijks leenbedrag wijzigen om zo toch de bestelling te laten doorgaan.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hi @Fomci37 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je nog niets hebt vernomen. Is het een PostNL code? Het kan zijn dat ze het daar stukker hebben dan normaal en dan duurt het langer voor de code werkt en is verwerkt bij PostNL. Of gaat dit alleen nog maar om bij Vodafone te controleren hoe het met je bestelling is? Dit zijn natuurlijk twee verschillende dingen en even handig om te weten waar het over gaat, welke link.

Als het PostNL is dan kan het dus door drukte zijn. Gaat het om de Vodafone controle link dan kan het zijn door, ook drukte, maar ook omdat er eerst een BKR toetsing gedaan moet worden, als je ook een toestel hebt gekocht. Heb begrepen dat het daar ook iets langer me duurt en dan heb je ook nog het weekend en Pinksteren er tussen 

Ik wet niet of je een nieuwe klant bent of een bestaande. Maar bel anders het nummer 0800-0560 om te controleren hoe het met je bestelling is. Deze zijn open van Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur. Wil je sneller antwoord dan zou je kunnen kijken of er iemand aanwezig is om met je te chatten. Dit kan via de klantenservice pagina via de chat button. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Fomci37 
Welkom op de Vodafone Community. 

De hulptroepen staan paraat! Ik kan mij zeker voorstellen dat je staat te popelen om gebruik te maken van je nieuwe toestel. Ik ben dan ook direct een kijkje gaan nemen achter de schermen. De bestelling is niet verwerkt n.a.v. de BKR toetsing. Het maandelijks leenbedrag is hoger dan toegestaan. Ik raad je aan om even contact op te nemen met 0800-0560. Je kunt dan eventueel het maandelijks leenbedrag wijzigen om zo toch de bestelling te laten doorgaan.

Fox56

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind dit zo idioot,  ik betaal al jaren keurig op tijd, en ineens kun je geen toestel meer op afbetaling nemen. Wat verwacht men nu dat het ineens op te hoesten is of zo? Ik weet het ligt niet aan Vodafone, maar moest dit even kwijt 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Fox56 wrote:

Ik vind dit zo idioot,  ik betaal al jaren keurig op tijd, en ineens kun je geen toestel meer op afbetaling nemen. Wat verwacht men nu dat het ineens op te hoesten is of zo? Ik weet het ligt niet aan Vodafone, maar moest dit even kwijt 

Hoi @Fox56 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet leuk is. Maar zoals je zegt, hier kan Vodafone niet zoveel aan doen. Ze geven informatie door aan het BKR systeem en die bepalen of jij genoeg credit hebt om te kunnen betalen. Misschien een huis gekocht, of een creditcard, maar een aankoop padje bij een bedrijf kan ook al een boosdoener zijn. 

Je kan zelf bij het BKR gegevens opvragen om te zien waar het aan ligt. Dit kan via https://www.bkr.nl/inloggen/. Op die manier kan je kijken wat het probleem is en als je het er niet mee eens bent. 

Een registratie bij het BKR blijft vijf jaar zichtbaar. Meer weten? Kijk dan op de site van het BKR. Als je wilt weten of je geregistreerd bent bij het BKR of als je het niet eens bent met de registratie, neem dan contact op met het BKR.

Succes in ieder geval en misschien kan het met een simpel belletje of e-mail wel opgelost worden? Meer info is te lezen op de Vodafone pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik snap dat dat zuur is, @Fox56 😞

Wij hebben inderdaad geen invloed op de BKR, zoals gezegd. Maar nogmaals, ik snap dat het vervelend is. @Energieboy heeft nog wel een goede tip gegeven. Mocht je je afvragen waar de melding van het BKR vandaan komt, kan je het hier uitzoeken. Helpt misschien niet per direct, maar kan wel helpen voor het begrijpen. Daarbij kan je dus eventueel bezwaar maken. 

In elk geval een heel mooie dag gewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic