Har50

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3 maanden bezig om verlenging goed door te voeren

In oktober 2015 bericht gekregen dat ik mijn abonnement kon verlengen.
Via internet getracht een Smart 500 abonnement met een Galaxy A 5 af te sluiten, echter men had geen enkele indicatie hoelang de levertijd was voor de Samsung.
In overleg met de telefonische helpdesk besloten de bestelling van de Samsung te cancellen, waarna ik in de Vodafone winkel te Den Helder op 26 november 2015 alsnog het Smart 500 abonnement en de Samsug A 5 kon ophalen.
De rekening van December 2015 was 1 grote puinhoop en veels te veel in rekening gebracht, maar na wederom een tiental medewerkers van de telefonischer helpdesk gesproken te hebben was er 1 slimmerik die het probleem begreep en er zal een creditnota volgen in Januari 2016.
1 januari 2016.......... Help...nu heb ik ineens helemaal geen belminuten of dataverkeer meer geen Smart 500 helemaal niks 😞
Wel staat er in My vadofone een contractperiode Smart 500 ingaande 3 maart 2016 einde 2 Maart 2018
Resume na dik 12 1/2 jaar klant te zijn voel ik mij haast genoodzaakt om alsnog over te stappen naar een andere provider dit in verband met wanprestatie bij de medewerkers van Vodafone.

2 Reacties 2
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Har50 hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze forumleden kunnen je gegevens niet inzien en kunnen je daarom niet helpen met je vraag. Dit topic wordt gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic