Mijn vriend en ik willen graag beide een iPhone 12 en een Red Together en Red Together extra abo delen. Ik ben nog geen Vodafone klant, mijn vriend wel. Thuis hebben we ziggo. De iPhones (64gb) willen we in 1x afbetalen.
Nu viel het mij op dat de iPhone 12 bij GSM Web €142,- per stuk goedkoper is dan bij Vodafone. Dat scheelt samen dus mooi bijna €300! De moeite waard…
Helaas is het bij GSM Web wel mogelijk om een Red Together hoofdabo met iPhone af te sluiten, maar niet mogelijk om een telefoon bij Red Together Extra aan te schaffen. We kunnen daar dus maar 1 iPhone krijgen.
Ik vraag me daarom af: is het mogelijk om bij GSM Web gewoon 2 Red Together hoofdabonnementen Incl. iPhone af te sluiten en vervolgens 1 van die abonnementen om te laten zetten door Vodafone in een extra abonnement? Of is een andere constructie beter? Het allerliefst sluit ik natuurlijk gewoon rechtstreeks bij Vodafone aan, maar het prijsverschil is te groot. Dan houd ik het maar bij mijn Youfone abonnementje van een tientje per maand 🙂