CV85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2x Red together Gsm Web samenvoegen

Mijn vriend en ik willen graag beide een iPhone 12 en een Red Together en Red Together extra abo delen. Ik ben nog geen Vodafone klant, mijn vriend wel. Thuis hebben we ziggo. De iPhones (64gb) willen we in 1x afbetalen.

Nu viel het mij op dat de iPhone 12 bij GSM Web €142,- per stuk goedkoper is dan bij Vodafone. Dat scheelt samen dus mooi bijna €300! De moeite waard…

Helaas is het bij GSM Web wel mogelijk om een Red Together hoofdabo met iPhone af te sluiten, maar niet mogelijk om een telefoon bij Red Together Extra aan te schaffen. We kunnen daar dus maar 1 iPhone krijgen.

Ik vraag me daarom af: is het mogelijk om bij GSM Web gewoon 2 Red Together hoofdabonnementen Incl. iPhone af te sluiten en vervolgens 1 van die abonnementen om te laten zetten door Vodafone in een extra abonnement? Of is een andere constructie beter? Het allerliefst sluit ik natuurlijk gewoon rechtstreeks bij Vodafone aan, maar het prijsverschil is te groot. Dan houd ik het maar bij mijn Youfone abonnementje van een tientje per maand 🙂 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Helaas, daar kan ik niet tegen opboksen :-(. Maar wat je wil kan. Je kunt daar de abonnementen afsluiten en zodra het actief is bij ons laten migreren naar het abonnement dat je wilt 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @CV85 . Welkom hier!

Dat je zo veel mogelijk wilt besparen, begrijp ik heel goed. 

Kan je me een linkje geven van wat je precies bij GSMweb gevonden hebt? Dan ga ik hier de boel even naast elkaar leggen en voor je kijken wat we het beste kunnen doen in deze :-). 

 

CV85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry, late reactie! Ik had geen melding gekregen.

Hierbij de link: https://www.gsmweb.nl/vodafone/apple/apple-iphone-12-64gb/43124765&extra_cat=compleet?pcat=0.00

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Helaas, daar kan ik niet tegen opboksen :-(. Maar wat je wil kan. Je kunt daar de abonnementen afsluiten en zodra het actief is bij ons laten migreren naar het abonnement dat je wilt 🙂

CV85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone Thanks voor de reactie! Jammer dat het niet in 1x bij jullie kan, maar dan doe ik het anders.
 

Just checking: ik neem dan aan dat na het migreren de maandelijkse kosten van het 2e abonnement dus dalen van €30,00 naar €12,50. Klopt dat?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dan ga je uiteraard de kosten van het nieuwe abonnement betalen ja :-). 12,50 als je ook Ziggo hebt. 

Ik vind het ook jammer dat het niet in 1 keer kan 😞 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic