W. Moller

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2e simkaart

Hoe verkrijg ik een 2de simcard voor in mijn auto ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @W. Moller 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat ligt eraan wat je wilt hebben. Als je nog een oud Red abonnement hebt dan zou je nog een Multi Data Simkaart kunnen aanvragen bij de klantenservice van Vodafone en dan sturen ze je die op. Hier zijn kosten aan verbonden, deze kunnen ze je daar ook vertellen.

Wil je een Duo Simkaart dan moet je weten dat niet beide simkaarten online kunnen zijn. Als je de Simkaart in de auto aan hebt, dan moet die van je telefoon UIT. Als je die in je telefoon aan hebt, dan moet die in de auto UIT. Er kan dus altijd maar 1 apparaat actief zijn met hetzelfde 06 nummer met een Duo Simkaart. Je Duo Sim vraag je aan in een van de fysieke Vodafone-winkels of via de klantenservice. Zij sturen vervolgens de nieuwe simkaarten naar je postadres.

De eenmalige aanschafkosten voor Duo Sim zijn € 30 en kan aangevraagd worden voor alle abonnementen. Duo Sim is helaas niet geschikt voor Prepaid.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @W. Moller 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat ligt eraan wat je wilt hebben. Als je nog een oud Red abonnement hebt dan zou je nog een Multi Data Simkaart kunnen aanvragen bij de klantenservice van Vodafone en dan sturen ze je die op. Hier zijn kosten aan verbonden, deze kunnen ze je daar ook vertellen.

Wil je een Duo Simkaart dan moet je weten dat niet beide simkaarten online kunnen zijn. Als je de Simkaart in de auto aan hebt, dan moet die van je telefoon UIT. Als je die in je telefoon aan hebt, dan moet die in de auto UIT. Er kan dus altijd maar 1 apparaat actief zijn met hetzelfde 06 nummer met een Duo Simkaart. Je Duo Sim vraag je aan in een van de fysieke Vodafone-winkels of via de klantenservice. Zij sturen vervolgens de nieuwe simkaarten naar je postadres.

De eenmalige aanschafkosten voor Duo Sim zijn € 30 en kan aangevraagd worden voor alle abonnementen. Duo Sim is helaas niet geschikt voor Prepaid.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @W. Moller, welkom op de Vodafone Community!

@Energieboy geeft al een mooi compleet antwoord, heb je daarmee voldoende informatie? 

W. Moller
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vooralsnog voldoende.  Dank u !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic