Wesleyh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2e sim tegelijk gebruiken

Hallo,

Ik heb thuis een alarm systeem waar een simkaart in moet zodat die via bel en SMS mij op de hoogte houd bij inbraak. Nu vroeg ik mij af of dat er niet iets voor is in de vorm van een duo/dual sim die ik tegelijk kan gebruiken met mijne red super abonnement omdat bellen en SMS daar gratis mee is.
6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Op zich een goed idee. En het kan wel met een Vodafone duo-sim-kaart.
Probleem is alleen dat een duo-sim-kaart maar liefst €30,00 kost.
En daarmee wordt een goedkope oplossing, toch weer duurder dan je had verwacht.

Je moet het natuurlijk zelf bepalen. Bel Vodafone telefonische klantenservice op telefoonnummer 1201 om een duo-sim-kaart te regelen, indien gewenst.

Succes!

Netwerker

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi! Wat @Netwerker zegt! 😄

Wel moet je er rekening mee houden dat je met een DUO-sim maar één apparaat tegelijkertijd kunt gebruiken. Dus: Als je telefoon aan staat, moet het andere apparaat met de andere simkaart uit staan. In dit geval lijkt me dit dus niet de meest ideale oplossing.
Wesleyh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reacties. Dat is inderdaad dan geen oplossing. Ik zal op zoek moeten naar iets beters.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hi @Wesleyh

Ik zit je topic te lezen, ben je misschien op zoek naar een dual-sim active telefoon?
Een telefoon met 2 antennes waardoor je tegelijk bereikbaar bent op 2 simkaarten.

Groet,
Friesian
Wesleyh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@friesian. Nee ben niet op zoek naar een telefoon maar wou graag 2 simkaarten op hetzelfde abonnement tegelijkertijd kunnen gebruiken. Maar dat kan niet helaas.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
@Wesleyh

Okee is dat ook meteen ophelderd, toch... ! 😉

Groet,
Friesian
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic