Harst56

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

2de nummer in redtogether abonnement geen data in buitenland

1ste nummer is telefoon

2de nummer is mifi

1ste nummer Redtogether unlimmited & 2de nummer redtogether extra

In NL gedeelde data 200Gb

In EU 40Gb voor beide nummers dus 40Gb voor nr.1 én 40Gb voor nr.2

Vraag 1:

is dat correct?

Vraag 2:

Het 2de nummer in het abonnement heeft buiten NL (EU) opeens geen data meer.

Dus data van redtogether abonnement wordt opeens niet gedeeld! (1st nummer wel data)

Hoe zorg ik data wel gedeeld wordt.

Vraag 3; 

Als vraag komt "log in op netwerk" hoe doe ik dat dan, SIM hoort toch vanzelf te verbinden met netwerk?

 

Ik hoop dat iemand oplossing heeft

Mvg Jaap

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Harst56
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor het meedenken! 

APN instellingen voor mifi-modem gekregen van Vodafone chat.

De sim van redtogether-extra krijgt weer verbinding met vodafone internet!

Vaak denk je, dat wordt niets met die chat maar deze keer was het in de roos!  

Dank!

Topic kan sluiten!

Mvg Jaap 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Harst56 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Aangezien er zieken zijn bij Vodafone en het best lang duurt voor er een medewerker van Vodafone je bericht leest. 

Op aantal vragen kan ik je wel antwoord geven. Het klopt wat betreft je buitenland informatie, alleen natuurlijk bij een Red Together en Red Together Extra (je spreekt over Red Together Unlimited, die bestaat namelijk niet). Je zegt dat Red Together Extra opeens geen buitenland data meer kan gebruiken. Heb je al in je My Vodafone app gekeken, of online, hoeveel data je die Red Together Extra hebt gegeven? Misschien staat die wel op een heel laag verbruik en dan kan die deze ook niet meer gebruiken, als deze op is. Dit kan je zelf aanpassen binnen je My Vodafone. Hoe je dit kan aanpassen, lees deze pagina

Daarnaast denk ik zelf ook nog aan dat de Red Together Extra misschien al wel die 40GB heeft verbruikt? Ook dit kan je zien binnen in je My Vodafone. 

Ik heb de vraag, login op netwerk, nog nooit eerder gehad. Wat bedoel je daarmee? Wanneer komt deze melding?

Harst56
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het klopt ik heb geen red unlimited meer ! Dat is trouwens niet ongelimiteerd want het is 10Gb per dag wat je handmatig kunt vermeerderen maar data stopt altijd even om 00:00 uur, heel irritant als je ergens mee bezig bent,  dat terzijde! 

 

Redtogether en Redtogether extra dus

Uiteraard heb ik online gekeken en zie daar niets vreemd, beide telefoonnummers hebben een gelijk verbruik van data nl. max!

Ik kan dat niet wijzigen

Ik ben 4 wkn in buitenland en opeens kan het 2de nummer geen internetverbinding meer maken en is in totaal 10Gb verbruikt van de 200Gb. En ja, dat is de NL hoeveelheid want buitenland-EU wordt niet weergegeven en moet je zelf maar berekenen.

Log in op netwerk, waarna een profiel foutmelding wordt gegeven met pas profiel aan, maar hoe doe dat? Hoe kom ik daaraan.

Ik krijg die melding als ik verbinding wil maken met het internet via mifi-modem

Werkt al een jaar op deze manier en dat kan nu opeens niet meer!

 

Harst56
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor het meedenken! 

APN instellingen voor mifi-modem gekregen van Vodafone chat.

De sim van redtogether-extra krijgt weer verbinding met vodafone internet!

Vaak denk je, dat wordt niets met die chat maar deze keer was het in de roos!  

Dank!

Topic kan sluiten!

Mvg Jaap 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic