Het klopt ik heb geen red unlimited meer ! Dat is trouwens niet ongelimiteerd want het is 10Gb per dag wat je handmatig kunt vermeerderen maar data stopt altijd even om 00:00 uur, heel irritant als je ergens mee bezig bent, dat terzijde!
Redtogether en Redtogether extra dus
Uiteraard heb ik online gekeken en zie daar niets vreemd, beide telefoonnummers hebben een gelijk verbruik van data nl. max!
Ik kan dat niet wijzigen
Ik ben 4 wkn in buitenland en opeens kan het 2de nummer geen internetverbinding meer maken en is in totaal 10Gb verbruikt van de 200Gb. En ja, dat is de NL hoeveelheid want buitenland-EU wordt niet weergegeven en moet je zelf maar berekenen.
Log in op netwerk, waarna een profiel foutmelding wordt gegeven met pas profiel aan, maar hoe doe dat? Hoe kom ik daaraan.
Ik krijg die melding als ik verbinding wil maken met het internet via mifi-modem
Werkt al een jaar op deze manier en dat kan nu opeens niet meer!