Nou ja, je moet niets kiezen natuurlijk
Maar omdat je het had over 12,50 euro ging ik er vanuit dat je een Red Together abonnement hebt. Maar als je nu een Red Unlimited hebt dan kan je dus onbeperkt gebruik maken van je data, als je over gaat naar Red Together dan heb je 200GB om samen te gebruiken. Het is maar wat je zelf graag wil natuurlijk.
Voor je vriendin kan ze, ik weet niet hoeveel data ze gebruikt en/of hoeveel ze belt, een Start M abonnement nemen. Dan heeft ze 150 minuten bellen en 2GB aan data voor 10,- euro incl. de Ziggo korting. Wil ze hoger dan is er nog een Start L met 4GB data en ook 150 minuten bellen voor 13,- euro (incl. Ziggo korting). Maar is je vriendin een beller, dan kan ze beter Red Essential nemen voor 20,- euro in de maand (incl. Ziggo korting) en heeft ze 20GB met onbeperkt bellen.
Ja, dan is nog de vraag, heb jij onbeperkt data nodig?
Zo nee, en kan je samen met 200GB ook per maand wel uit komen, dan zou ik zeker voor een Red Together abonnement gaan. Dan betaal je per maand 40,50 euro en heb je samen onbeperkt bellen en 200GB (deze data moet je wel samen delen, maar je kan niet zeggen dat jij er 100 krijgt en je vriendin 100, je moet dus wel netjes samen in de gaten houden).
Maar misschien heeft @Lycke Vodafone nog een voordeel voor je of voorbeeld?