Bjornkellerman

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2de Vodafone abbonement afsluiten

Ik heb een Ziggo abonnement afgesloten en ben ook overgestapt van mijn KPN mobiele abonnement naar Vodafone. Hier kreeg ik veel goede kortingen op.

Aan de telefoon gaf de verkoper ook aan als mijn vriendin ook overstapt ze voor 12,50 een onbeperkt abonnement krijgt bij Vodafone omdat ze bij mijn bundel komt. Ik kan dit alleen nergens vinden en ben benieuwd of dit klopt? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou ja, je moet niets kiezen natuurlijk 
Maar omdat je het had over 12,50 euro ging ik er vanuit dat je een Red Together abonnement hebt. Maar als je nu een Red Unlimited hebt dan kan je dus onbeperkt gebruik maken van je data, als je over gaat naar Red Together dan heb je 200GB om samen te gebruiken. Het is maar wat je zelf graag wil natuurlijk.

Voor je vriendin kan ze, ik weet niet hoeveel data ze gebruikt en/of hoeveel ze belt, een Start M abonnement nemen. Dan heeft ze 150 minuten bellen en 2GB aan data voor 10,- euro incl. de Ziggo korting. Wil ze hoger dan is er nog een Start L met 4GB data en ook 150 minuten bellen voor 13,- euro (incl. Ziggo korting). Maar is je vriendin een beller, dan kan ze beter Red Essential nemen voor 20,- euro in de maand (incl. Ziggo korting) en heeft ze 20GB met onbeperkt bellen.

Ja, dan is nog de vraag, heb jij onbeperkt data nodig?
Zo nee, en kan je samen met 200GB ook per maand wel uit komen, dan zou ik zeker voor een Red Together abonnement gaan. Dan betaal je per maand 40,50 euro en heb je samen onbeperkt bellen en 200GB (deze data moet je wel samen delen, maar je kan niet zeggen dat jij er 100 krijgt en je vriendin 100, je moet dus wel netjes samen in de gaten houden).

Maar misschien heeft @Lycke Vodafone nog een voordeel voor je of voorbeeld? 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bjornkellerman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is leuk om te horen en altijd goed om over te stappen. Ik mag er dan vanuit gaan dat je zelf een Red Together abonnement hebt? Want dan kan je vriendin een Red Together Extra abonnement nemen en die kost 12,50 euro per maand (met de korting van Ziggo).

Meer informatie en het aanvragen van dit abonnement kan je uiteraard regelen de Red Together Experts van Vodafone, 0800-2266789 of via 0800-0200056. Deze kunnen dan ook de aanvraag doen van nummerbehoud en het contract op 1 klantnummer plaatsen.

Mocht je meer vragen hebben, laat het maar weten en anders denk ik wel dat het lukt via dat nummer. 

Bjornkellerman
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

Dank voor je snelle antwoord. Ik zie dat ik de Sim Only Red UNLIMITED heb genomen. Ik had dus moeten kiezen voor de Red Together abbonement. zou ik dit nu kunnen omzetten? Mijn abbonement gaat in op 19 augustus! 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou ja, je moet niets kiezen natuurlijk 
Maar omdat je het had over 12,50 euro ging ik er vanuit dat je een Red Together abonnement hebt. Maar als je nu een Red Unlimited hebt dan kan je dus onbeperkt gebruik maken van je data, als je over gaat naar Red Together dan heb je 200GB om samen te gebruiken. Het is maar wat je zelf graag wil natuurlijk.

Voor je vriendin kan ze, ik weet niet hoeveel data ze gebruikt en/of hoeveel ze belt, een Start M abonnement nemen. Dan heeft ze 150 minuten bellen en 2GB aan data voor 10,- euro incl. de Ziggo korting. Wil ze hoger dan is er nog een Start L met 4GB data en ook 150 minuten bellen voor 13,- euro (incl. Ziggo korting). Maar is je vriendin een beller, dan kan ze beter Red Essential nemen voor 20,- euro in de maand (incl. Ziggo korting) en heeft ze 20GB met onbeperkt bellen.

Ja, dan is nog de vraag, heb jij onbeperkt data nodig?
Zo nee, en kan je samen met 200GB ook per maand wel uit komen, dan zou ik zeker voor een Red Together abonnement gaan. Dan betaal je per maand 40,50 euro en heb je samen onbeperkt bellen en 200GB (deze data moet je wel samen delen, maar je kan niet zeggen dat jij er 100 krijgt en je vriendin 100, je moet dus wel netjes samen in de gaten houden).

Maar misschien heeft @Lycke Vodafone nog een voordeel voor je of voorbeeld? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Bjornkellerman . Welkom hier!

Je krijgt hier al de juiste informatie. Een extra abonnement voor 12,50 waarbij je data deelt, gaat wel echt om REd Together en zal niet gaan in combinatie met je Red Unlimited abonnement. Hoe lang geleden ben je naar ons overgestapt? 

Het is dus ook maar net even wat voor jullie de meest voordelige combinatie is. Ik kan je wel even een linkje sturen met een leuk extra voordeel, voor als je vriendin een los Vodafone (dus niet Red together) zou willen bestellen. Misschien zit de beste deal voor haar er wel tussen! 

Bjornkellerman
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, 

 

Ik wil toch mijn abbonement omzetten naar RED Together en dan mijn vriendin ook abbonee maken van vodafone. Kan ik mijn abbonement nog omzetten van Red Unlimited naar Red Together en dan mijn vriendin aansluiten. Dan gaat ze ook overstappen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wanneer heb je je Red Unlimited abonnement afgesloten, @Bjornkellerman . Je mag me anders wel even een privébericht sturen met de nummers waar het om gaat. Dan kijk ik even voor je 🙂 

Bjornkellerman
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Lycke, hoe kan ik dit prive bericht sturen. Groetjes bjorn

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bjornkellerman wrote:

Hi Lycke, hoe kan ik dit prive bericht sturen. Groetjes bjorn

Door op deze link te klikken:
https://forum.vodafone.nl/members/lycke-vodafone-90183

En dan klik je op stuur bericht

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic