iverkroost

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2907 RM - Capelle aan den IJssel - Slecht 3G bereik, GSM werkt goed

Sinds gisteren lastig om 3G verbinding op te bouwen. Twee verschillende telefoons iPhone 4s en Lenovo n940. Is er een storing of zijn er werkzaamheden aan het netwerk in deze regio?

GSM werkt probleemloos.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @iverkroost ,

Je zegt dat het dus over binnenhuis netwerkbereik gaat, helaas kan er geen garantie worden gegeven of je ook in huis volledige dekking hebt. Dit bijvoorbeeld het materiaal waarmee je huis is gebouwd (beton.. enz).
Binnenhuis wordt je altijd aangeraden om gebruik te maken van Wi-Fi, je zou 2G kunnen proberen of dat wel werkt in huis. Ik kan helaas niet weten waarom je in het begin wel goed bereik had en nu opeens minder...

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @iverkroost,

Mocht er en storing in je buurt zijn kun je dit hier.

Mocht dit niet het geval zijn er is en handig topic die en aantal Tips & Tricks voorschrijft.
iverkroost
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja, er was een storing gemeld op 11-12-2014 in de regio capelle maar daar staan geen postcodes of andere regio info in. O en ik kan er op mijn iPad niet naartoe linken ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @iverkroost ,

Heb je al de Tips & Tricks gecheckt? Zo niet probeer dit dan even en vermeld dan ook graag aan de hand van de tips wat je hierbij merkt en of er enige veranderingen zijn.
Zie, http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Lees-mij-als-je-niet-kunt-internetten-bellen-of-sms-en/td-...
iverkroost
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, tips en tricks bekeken. Kan alleen geen eenduidig testresultaat verkrijgen. En alles werkt gewoon ik kan bellen sms'en en internetten. Echter waar ik voorheen door mijn hele huis heen volle bak 3G ontvangst heb, zitten daar nu ineens gaten in. In de huiskamer moet ik mijn phone(s) op een specifieke manier neerleggen om 3G connectie te verkrijgen. Op de plaatsen waar mijn phone geen 3G in het netwerk sterkte icoontje weergeeft werkt hij helemaal niet als ik hem op WCDMA only zet. Het lijkt er dus sterk op dat met name het 3G netwerk mogelijk wat gaten in de dekking heeft rond mijn huis.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @iverkroost ,

Je zegt dat het dus over binnenhuis netwerkbereik gaat, helaas kan er geen garantie worden gegeven of je ook in huis volledige dekking hebt. Dit bijvoorbeeld het materiaal waarmee je huis is gebouwd (beton.. enz).
Binnenhuis wordt je altijd aangeraden om gebruik te maken van Wi-Fi, je zou 2G kunnen proberen of dat wel werkt in huis. Ik kan helaas niet weten waarom je in het begin wel goed bereik had en nu opeens minder...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic