Ok, ik krijg inderdaad de indruk dat er iets niet helemaal lekker werkt, maar ik heb op dit moment niet voldoende info en voorbeelden om echt iets te laten onderzoeken. Ik heb een aantal topics nagekeken en samengevoegd, maar dat biedt nog niet voldoende informatie. Ook zou bv volgens de metingen die ik kan inzien op 2631 prima UMTS dekking moeten zijn en zijn er ook geen problemen bekend daar nu.
NB vooraf: dit gaat alleen om klachten uit Nootdorp, niet over andere postcodes. Maak daar een apart topic over. Ik zou iedereen die dit topic leest het volgende willen vragen: test en noteer aub
- Zo specifiek mogelijk wat het probleem is.
Bijvoorbeeld wel signaal maar geen dataverkeer, geen bereik
- Of andere diensten wel werken (bv of je wel kunt bellen)
- Op welke postcodes je het probleem merkt, plus een voorbeeld waar het wel normaal werkt
- Stel je toestel in op alleen GSM en daarna op alleen UMTS (3G/WCDMA).
Merk je verschil tussen deze netwerken? (NB: dataverkeer via GSM is trager, dat is normaal)
- Welk toestel je gebruikt
- Je naam, adres, klantnummer en mobiele nummer
Stuur die informatie via een PB hier op het forum naar het account: ForumCrew (dus niet naar mij persoonlijk ;))
Die informatie kunnen wij dan weer doorgeven naar onze netwerktechnici, waarna zij gericht op zoek kunnen naar een eventueel probleem.