dikkejikke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

+252 telefoonnummers

Wat gaat Vodafone doen aan deze scam nummers.
Ik weet, nooit terug bellen, verwijderen uit je gemiste oproepen, enz. maar wat doet Vodafone.
Vanmiddag om 13. 01 u 16-08 2018 is er gebeld maar het rare is dat de ringtone niet is overgegaan, terwijl ik er mee in mijn hand zat.
Omdat ik toevallig de gemiste telefoontjes wilde gaan wissen zag ik de oproep.
dikkejikke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi dikkejikke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je een gemist gesprek of een sms van een onbekend buitenlands nummer? Meld dit altijd bij de klantenservice van Vodafone. Vodafone gaat het dan verder onderzoeken. Als er wordt gefraudeerd, blokkeren ze het nummer zodat klanten er niet meer naar kunnen bellen. Vodafone brengt nooit kosten in rekening als je een gesprek aanneemt op hun eigen Vodafone NL netwerk.

Kan ik toch nog een keer gebeld worden door een door jullie geblokkeerd nummer?
Vodafone kan het nummer alleen zo blokkeren dat je er vanaf het Vodafone netwerk niet naar kunt bellen. Hierdoor kun je ook geen kosten meer maken. Vodafone kan er helaas niet voor zorgen dat je niet meer door een buitenlands nummer gebeld wordt.

Voor meer info, lees deze topic.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi dikkejikke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je een gemist gesprek of een sms van een onbekend buitenlands nummer? Meld dit altijd bij de klantenservice van Vodafone. Vodafone gaat het dan verder onderzoeken. Als er wordt gefraudeerd, blokkeren ze het nummer zodat klanten er niet meer naar kunnen bellen. Vodafone brengt nooit kosten in rekening als je een gesprek aanneemt op hun eigen Vodafone NL netwerk.

Kan ik toch nog een keer gebeld worden door een door jullie geblokkeerd nummer?
Vodafone kan het nummer alleen zo blokkeren dat je er vanaf het Vodafone netwerk niet naar kunt bellen. Hierdoor kun je ook geen kosten meer maken. Vodafone kan er helaas niet voor zorgen dat je niet meer door een buitenlands nummer gebeld wordt.

Voor meer info, lees deze topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic