Al vanaf donderdag 28 maart problemen met mijn mobiele netwerk. Vaak krijg ik helemaal geen verbinding, dan heb ik wel 3G netwerk met 4 strepen maar kan niet bellen, sms, internetten, gebeld worden of gesmet worden. Zodra ik mijn wijk uitrijdt, heb ik in ene weer contact. Gebeld met Vodafone, instructies gekregen om telefoon aan en uit te zetten, batterij uit telefoon te halen terwijl deze aanstaat, SIM in andere telefoon doen, andere SIM intelefoon doen, niets hielp, alleen maar naar een andere wijk rijden. Weer contact gezocht met Vodafone en ik moest een nieuwe SIM-kaart halen , want daar lag het toch echt aan. Snap ik niet, maar goed. Nieuwe SIM gehaald, rijd mijn wijk in, jammer voor mij, weer dezelfde problemen. Er zou een onderzoek plaatsvinden (omdat ik zeer geïrriteerd reageerde, gaf de telefonist eindelijk toe) maar ik kan nog niets daarvan terug vinden. Ik was zeer tevreden over Vodafone, had nooit geen problemen, maar nu heb ik een probleem waarvan duidelijk is dat die bij Vodafone ligt, nemen ze je niet serieus. Denk er echt wel over om direct mijn abonnement stop te zetten, want voel me als klant niet serieus genomen en Met heel veel kosten mijnerzijds in het riet stuurt (ipv het bekende kluitje)