Andrea33333333e

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

24 uur reparatie service

Waarom 24 uur service als jullie deze niet waar kunnen maken. 

Het is heel vervelend dat jullie iets aanbieden wat jullie niet waar kunnen maken. 

 

Ik heb mijn telefoon op woensdag 20 juli aangemend voor spoedreparatie en eerste moment van levering is op maandag 25 juli.

En daarbij moet ik ook vermelden dat het bij ophalen en bij bezorgen mis is gegaan. 

Ik heb meerdere malen op jullie gewacht.

Er wordt een datum en tijdstip aangegeven en 20min ervoor een mailtje verstuurd. Met een andere ophaal of bezorgmoment dagen later!

 

Heel erg vervelend dat jullie nog de 24 uur service promoten en geen backup hebben als het misgaat met de bezorging service.

 

Meerdere malen heb ik met jullie gebeld en gevraagd voor een oplossing. Maar deze hebben jullie niet. 

Behalve laat het bij een kennis leveren en deze stuurt je op,(ik vertrek naar buiteland) of je kan eentje even ergens lenen of kopen.... 

 

Schandalig!!

Voor een bedrijf als vodafone die hun zakelijke klanten hoort te ondersteunen zeer slechte service. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Andrea33333333e 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zakelijk is een beetje een lastig verhaal omdat dit een particuliere community is. Voor de zakelijke markt moet ik je toch verwijzen naar de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

Op deze pagina van de zakelijke markt lees ik het volgende: Is uw telefoon kapot? Gelukkig kunt u bij alle Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt gebruikmaken van Vervangend Toestel Service voor in Nederland, of Vervangend Toestel Service voor binnen de EU. Hiermee ontvangt u een leentoestel op locatie, wanneer u deze nodig heeft. Zo blijft u altijd bereikbaar! 

Hoe dat in elkaar zit en of daar een abonnement voor nodig is, geen idee. Daarom kan je beter even contact opnemen met je zakelijke tussenpersoon of de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Andrea33333333e 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zakelijk is een beetje een lastig verhaal omdat dit een particuliere community is. Voor de zakelijke markt moet ik je toch verwijzen naar de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

Op deze pagina van de zakelijke markt lees ik het volgende: Is uw telefoon kapot? Gelukkig kunt u bij alle Red Pro abonnementen en Business Mobile Onbeperkt gebruikmaken van Vervangend Toestel Service voor in Nederland, of Vervangend Toestel Service voor binnen de EU. Hiermee ontvangt u een leentoestel op locatie, wanneer u deze nodig heeft. Zo blijft u altijd bereikbaar! 

Hoe dat in elkaar zit en of daar een abonnement voor nodig is, geen idee. Daarom kan je beter even contact opnemen met je zakelijke tussenpersoon of de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic