nett

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2312- Leiden- geen data over 3G sinds 6-12-2013 en nu ook niet kunnen bellen sinds 11-12-2013!

Sinds vrijdag thuis geen download mogelijkheid over 3G, wél als telefoon overschakelt naar HDSPA. In een deel van het huis wil telefoon echter constant switchen naar 3G en dus om de zoveel seconden gedurende een halve minuut geen internet omdat hij dan op 3G zit.
Klantenservice zegt dat er geen storing zou zijn.

Maar sinds vanavond kan ik ook niet bellen of gebeld worden!! Maximaal aantal streepjes bereik zichtbaar en wel mobiel internet over HDSPA. Erg vreemd allemaal. Reeds SIM kaart verwijderd en telefoon aantal keer aan en uit, ook alleen GSM of alleen UMTS selecteren mag allemaal niet baten.

Baal hiel erg van, zat net op een webshop mijn abonnement te verlengen maar durf er nu niet mee door te gaan!

Hoor graag wat er mis is in Leiden in deze poscode (elders had ik geen problemen)!
11 Reacties 11
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Nett,

Ik zie dat er inderdaad wat problemen zijn met het signaal in die omgeving. Bedankt voor de melding! We hebben dit aangekaart zodat er ook zo snel mogelijk een melding op het forum kan komen.
driessen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb al meer dan een maand last dat ik met regelmaat niet gebeld kan worden of zelf niet kan bellen en helaas ben ik niet de enige die hier last van heeft. Mijn man is vorige week overgestapt van KPN naar Vodafone, maar heeft sinds die overstap dezelfde problemen net zoals mijn collega's die vodafone hebben. heel vervelend als je de helft van de dag niet bereikbaar bent!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Driessen,

Zo lang zijn die problemen nog niet gaande dus dan moet er toch een andere oorzaak zijn. Als je de volledige postcode stuurt dan kunnen we de dekking voor je nakijken maar deze kun je ook zelf nakijken via het dekkingskaartje op onze site. Wat geeft deze kaart precies weer?

nett
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is het hier weer prijs: de webshop waar ik ironisch genoeg net mijn Vodafone verlenging bij heb besteld omdat ik dacht dat het opgelost leek, kan mij nu niet bereiken en ik kan ook niet bellen. Ook de data via 3G is nog steeds NIET werkend.

Ik mag hopen dat Vodafone begrijpt hoe irritant het is dat ik mij letterlijk een half uur geleden weer voor een jaar aan jullie verbonden heb, en ik nu dus al een week problemen heb in dit gebied. Buiten dit gebied geen problemen dus het ligt echt aan deze regio!!!
nett
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk via klantenservice officiele bevestiging dat er een storing is... Betekent iig dat er iets gebeurt...
cjetten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had dit probleem gisteravond ook al in 2312 GS, en tot mijn verbazing is het vanavond nog steeds hetzelfde. Van een vriend hoor ik net dat hij vrijwel de hele dag onbereikbaar was en zelf niet kon bellen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Er bleek inderdaad een storing te zijn op deze locatie. Via het volgende topic kunnen jullie de voortgang volgen: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/2312-Leiden/td-p/118682
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Op her moment dat nog een heleboel gesprekken niet doorkomen in 2312 en er niet bekend is wanneer het wel gaat werken worden in leiden 2324 netwerk verbeteringen doorgevoerd. Redelijk onbegrijpelijk want er wordt geadviseerd om maar over te schakelen naar 4g maar leiden 2312 (dit is hartje centrum) heeft helemaal geen 4g. Is het dan niet verstandiger om 4g op orde te krijgen in 2312 en 3g ipv 4g in 2324
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi ArHu,

Niet alleen worden de masten klaar gemaakt voor 4G, maar ook voor sneller 3G. Het blijft natuurlijk vervelend als er door werkzaamheden geen of minder dekking is, maar uiteindelijk wordt het wel gedaan om het in de toekomst beter te krijgen.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
En nog steeds kunnen mensen mij niet bereiken en krijg ik smsjes van gemiste oproepen....
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi ArHu, klopt, er zijn nog problemen op deze locatie. Onze technici hebben de oorzaak gevonden en werken nu aan een oplossing, maar een exacte oplosdatum durf ik nog niet te geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic