baie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2225 Katwijk Geen bereik GSM + 3G [Werkzaamheden]

Sinds 14 juli 's middags geen bereik, heel soms 1 streepje op meerdere toestellen met verschillende Vodafone sims. KPN en T-Mobile netwerk doen het prima. Met iPhone 4S een netwerkscan gedaan met als resultaat dat er geen Vodafone gevonden wordt. De test is buiten gedaan. Normaal is het bereik prima.
Er zijn netwerk werkzaamheden op postcode gebied 2222 aan de gang maar het lijkt mij dat dit niet voor zo'n lange periode van onbereikbaarheid mag zorgen.
Alle facturen zijn gewoon betaald (volgens vodafone website), daar mag het ook niet aan liggen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
calvisie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Weer geen bereik vanaf vanochtend af! 5e keer van circa 12 uur tijdens werkdagen! Inderdaad een mooie omschrijving "Storing" voor onaangekondigde werkzaamheden!!

Ik zeg: liever LANGZZZAAM, dan ONBEREIKBAAR!

In afwachting van restitutie maandbedrag van een kleine 111 euro en 62 eurocent verblijf ik.

Hoogachtend,

Een onbereikbare ondernemer

Bekijk in context

14 Reacties 14
baie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels is het bereik weer goed.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @baie
Fijn om te horen.
Als je op de hoogte gehouden wil worden van de vooruitgang van een topic, kun je je erop abonneren. Je krijgt dan een mail zodra de status verandert.


calvisie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
2225 - Katwijk - onbereikbaar - 17 juli vanaf 8:30 uur

Na de storing van afgelopen maandag zijn we in katwijk wederom onbereikbaar! Bekend en is er al een oplossing?
carryhoek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas,
Hier nog niet opgelost. Postcode 2225 had maandagmiddag al geen bereik en nu vanaf vanochtend 1/2 9 weer niet. Gebeld met Vodavone. Lieve mevrouw laat me m'n telefoon opnieuw opstarten enzo. Helpt ook niet :-(. Ligt volgens mij ook niet aan mijn telefoon maar aan jullie zendmast ofzo? Mijn collega's (4) hebben namelijk ook de melding "geen service". Heel heel heel vervelend. Ik ben zowiezo niet tevreden over Vodavone in Katwijk, op strand bijvoorbeeld meestal geen of nauwelijks bereik. Tot december hebben ze de kans om Katwijk beter bereik te geven en anders ben ik weer weg, en ga weer terug naar KPN. Iets duurder maar die doet 't tenminste overal in Katwijk.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Er zijn momenteel nieuwe werkzaamheden op die locatie om de dekking verder te verbeteren. Zie hiervoor het volgende topic. We doen ons best om de hinder te beperken en het zo snel mogelijk op te lossen.
baie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Laat mij raden: opnieuw "werkzaamheden" zeker. En geen "Storing". Al de hele dag in heel Katwijk geen bereik. Opnieuw klanten die mij wederom niet kunnen bereiken.

En begin niet over "ontvang een SMS" want dat doen jullie niet -vooraf- en ook niet -achteraf-

RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Tja, KPN heeft een strategie waarbij bij vervanging elke mast max. 2 uur uit de lucht was. Dus als je geen andere mast kon bereiken maar beperkt last van werkzaamheden. Vodafone heeft ervoor gekozen dat anders te doen, waardoor de mast soms dagen uit de lucht is wat bij sommige gebieden flink vervelend kan zijn...

Ik vind het jammer dat ze niet net als KPN een meer behouden beleid hebben hieromtrent, en hoop dat het een heel klein beetje werkt als ik er hier ook gelijk nu even over klaag 😛
Stijger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een Dual Sim toestel met 2 aparte Vodafone Sim's (=2 aparte 06 nrs) en dacht dat het toestel stuk was. Naar Vodafone winkel geweest en die lieten wel antenne bereik zien en 'dus ligt het inderdaad aan mijn toestel'. Bijna weggegooid want ben dat slechte bereik zat. Maar ligt kennelijk niet aan toestel naar aan een Vodafone zender ?

Treedt dit hier dan vaker in Katwijk op en heeft het niets met Dual sim te makken ? Wie heeft hier kennis van ?
Stijger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bovenstaande trad op bij mij vanaf 31-07-2014 ca. 10:00 op postcode 2225 M..
Vaste en prepaid abonnement geven biede: geen antenne signaal in ca. >98% v/d tijd, blijft continue zoeken naar signaal. Heel soms
baie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De laatste weken heeft Vodafone regelmatig onaangekondigd "Onderhoud/verbeter werkzaamheden" hier in de buurt. Dat is een mooie omschrijving voor "STORING".

Deze morgen hebben we weer bereik. Het is nu afwachten voor hoe lang.
calvisie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Weer geen bereik vanaf vanochtend af! 5e keer van circa 12 uur tijdens werkdagen! Inderdaad een mooie omschrijving "Storing" voor onaangekondigde werkzaamheden!!

Ik zeg: liever LANGZZZAAM, dan ONBEREIKBAAR!

In afwachting van restitutie maandbedrag van een kleine 111 euro en 62 eurocent verblijf ik.

Hoogachtend,

Een onbereikbare ondernemer
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Er zijn de laatste tijd inderdaad een aantal werkzaamheden uitgevoerd op deze locatie. Inmiddels zijn deze afgerond. Momenteel is er echter helaas een storing waardoor jullie toch hinder kunnen ondervinden. Ik raad jullie aan om ons netwerk board hiervoor in de gaten te houden. De actuele storing kunnen jullie hier volgen en abonneren op updates.
MelvinGuijt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb eigenlijk nooit bereik gehad met Vodafone eerst maakte het me niet zoveel uit maar nu ik steeds vaker wordt gebeld wordt het heel erg vervelend.

Mijn telefoon vindt geen Vodafone netwerk maar wel T-mobile of KPN NL. Dit is eigenlijk sinds ik een Vodafone abonnement heb(2012). Ik woon op 2224DG en heb bewijzen dat het echt slecht is.

Mijn ouders hebben prima bereik in huis en rondom het huis met KPN en simyo. Me zus heeft Hollands nieuwe en heeft ook geen/slecht bereik in de zanderij. Ik hoop dat jullie me snel een oplossing kunnen aanbieden.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Wellicht dat dit verholpen/beter wordt nadat de werkzaamheden en storingen verholpen zijn. Houd ons netwerk board en dit topic in de gaten voor voortgang. Bedankt voor het begrip in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic