Afgelopen Paasweekeinde op Landal Dunimar gezeten (2211 ZG - 5) gezeten in heerlijke bungalow. Vorig jaar hier ook geweest, toen geen problemen maar merkte nu continue veel problemen met de Internet verbinding.
Zowel op mijn eigen toestel (Android Smartphone via Hollands Nieuwe) als het toestel van mijn vrouw (Iphone 5 met een Vodafone Red abonnement) voortdurend schakelend tussen GPRS / 3G en H Internet verbinding.
Dit was alle dagen het geval en maakte webbrowsen / e-mailen etc. haast onmogelijk. Veel verbindingsfouten en meldingen daarover in het scherm. Alleen een probleem op deze locatie, dus thuis en op werk de week ervoor en erna geen probleem.
Voor locatie zie: https://plus.google.com/108414767126210997329/about?hl=nl
Zag ook veel Duitse kentekens op het park, dus denk dat het qua Roaming inkomsten wel handig is hier goede dekking te bieden.
Waarom is de dekking er nu zo slecht en waarom wisselt de Internet verbinding de hele tijd tussen de verschillende soorten internet? Staan er 2 verschillende antenne masten ongeveer even ver van dit park af of zo? En kan dit niet worden verbeterd, ook gezien de hoeveelheid (buitendlandse) gasten die hier voortdurend op het park actief zijn?