Paul164c

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2000 gb in red together bundel

In my vodafone staat dat de bundel 2000 gb is maar bij mijn vriendin die ook in dit bundel zit 0 gb.

Daarnaast staat er dat mijn bundel op is 

Nu snap ik dat vanwege de storinger een probleem is en mijn bundel op is terwijl dat niet is.

Geld dit ook voor mijn totale tegoed wat ik kan gebruiken en dat deze binnenkort weer op 320 gb staat aangezien ik ook ziggo klant ben?

Of blijft dit op 2000 gb staan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Paul164c 
Wat je zegt, er is een storing. Blijf de juiste topic volgen en dan blijf je op de hoogte: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Normaal krijg je gewoon 200GB als je samen bent in een bundel en ook Ziggo bezit. Dat zal het straks ook weer worden. Dus die 350GB begrijp ik niet helemaal. Dat is het nooit geweest dus dat zal het ook nooit worden. 

Even afwachten en dan komt het wel weer in orde. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Paul164c 
Wat je zegt, er is een storing. Blijf de juiste topic volgen en dan blijf je op de hoogte: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Normaal krijg je gewoon 200GB als je samen bent in een bundel en ook Ziggo bezit. Dat zal het straks ook weer worden. Dus die 350GB begrijp ik niet helemaal. Dat is het nooit geweest dus dat zal het ook nooit worden. 

Even afwachten en dan komt het wel weer in orde. 

Paul164c
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Paul164c 
Wat je zegt, er is een storing. Blijf de juiste topic volgen en dan blijf je op de hoogte: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Normaal krijg je gewoon 200GB als je samen bent in een bundel en ook Ziggo bezit. Dat zal het straks ook weer worden. Dus die 350GB begrijp ik niet helemaal. Dat is het nooit geweest dus dat zal het ook nooit worden. 

Even afwachten en dan komt het wel weer in orde. 

dat is helemaal niet waar wij hebben 320 GB gehad en in 1x keer was het weer 160 GB 

160 GB is van vodafone en het is VERDUBBELDE data dit is niet verdubbeld hoe verklaar je dat? 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Paul164c 

Uitleg over Red Together (zonder Ziggo):
1 persoon is 50GB
2,3,4 en 5 personen is 100GB

Heb je Red Together met Ziggo:
1 persoon is 100GB (je krijgt dus dubbel van 50GB)
2,3,4 en 5 personen is 200GB (je krijgt dus dubbel van 100GB)

Je krijgt dus niet dubbel van die 160GB, die het was voor 1 maart 2020. Vodafone heeft een verhoging gemaakt van 40GB en dan kom je uit op een totaal van 200GB (Normaal kreeg je 80GB en dat is dus naar 100GB gebracht en als je dan Ziggo hebt is dat nu 200GB). Die 320GB was, als ik me niet vergis, voor mensen met een Red Together abonnement voor 1 maart 2020 om zo te zien wat mensen gaan gebruiken (een test eigenlijk). Het was een extra data die Vodafone heeft gegeven en na 1 maart 2020, toen de nieuwe abonnementen in zijn gegaan, hebben mensen ipv 160GB nu 200GB gekregen.

Dus vanaf nu krijgen de mensen met een Red Together abonnement, mits natuurlijk MET Ziggo abonnement, 200GB ipv 160GB. Mooier kan ik het niet maken, ook niet makkelijker 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic