Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2 weken voor contactverlenging, toestel kapot

Hallo,

Over 2 weken mag ik mijn abbonemment verlengen en een nieuw toestel uitkiezen.
Mijn oude toestel is een aantal maanden al overleden en helaas dit weekend ook mijn backup-foon....
Nu vind ik het een beetje jammer om voor die 2 weken een compleet nieuwe telefoon te kopen
en is mijn vraag of ik echt 2 weken moet wachten of dat er heel misschien een kans op uitzondering is
om mijn abbonemment nu al te laten verlengen?

Alvast bedankt.
5 Reacties 5
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Beste Replar,

In het verleden (ongeveer 1.5 jaar geleden) was het mogelijk.

Bekijk wel eerst even of de nieuwe abonnementen wel passend voor je zijn, niet dat je meer dan een jaar of 2 jaar aan een te dure abbo vast hangt. De prijzen zijn sinds deze week sterk omhoog gegaan (tenzij je heel veel belminuten gebruikt.)

Succes
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Replar schreef:
... mijn vraag of ik echt 2 weken moet wachten of dat er heel misschien een kans op uitzondering is
om mijn abbonemment nu al te laten verlengen?

Hoi Replar,

Van harte welkom op ons forum 😄

Wat een slechte timing van je toestel om net nu kapot te gaan. Je kunt je contract verlengen vanaf 4 maanden voor de einddatum.
Heb je die al megeteld bij die 2 weken? Anders is er dus geen vuiltje aan de lucht en kun je meteen verlengen met een nieuw toestel.
Mochten er echter nog 2 weken over zijn (bovenop die 4 maanden) dan raad ik je aan om even binnen te lopen bij een Vodafone Winkel. Misschien valt er iets te regelen. Je weet maar nooit.
Replar
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor het antwoord.

Ik ben vanmiddag langs een vodafone winkel langs gegaan maar helaas...

Het moet online via de computer geregeld worden en die accepteerd geen uitzonderingen.
Ik zal dus nog even moeten wachten helaas.

Toch bedannkt.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Replar schreef:
Ik ben vanmiddag langs een vodafone winkel langs gegaan maar helaas...

Ooooh, balen zeg. Misschien kun je in de tussentijd een toestel van iemand lenen. Dan ben je in elk geval bereikbaar.
Lilith

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
even bellen met de klantenservice en kiezen voor eind datum opvragen.
Of aan een medewerker vragen dat je doorverbonden wil worden naar de afdeling Loyalty.

Die kunnen meer voor je betekenen dan de mensen in de winkel. 
succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic