JDooms

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 vraagjes

Beste forumgebruikers,

Ik heb twee kleine vraagjes waar ik graag antwoord op wil, namelijk:

1. Ik heb een nieuw toestel besteld met nieuw abonnement, dit abonnement gaat 7-11-2014 in en mijn oude abonnement loopt 10-10-2014 af. Dit betekend dus dat ik een maand zonder abonnement zit. Is het mogelijk om mijn abonnement 1 maand langer te gebruiken zonder extra kosten? Daarnaast neem ik wel aan dat het tarief omlaag gaat, omdat het abonnement inclusief telefoon was die inmiddels wel al meer dan betaald zou moeten zijn, lijkt mij...?

2. Mijn nieuwe telefoon accepteerd alleen nano-simkaarten en mijn vorige toestel had een micro-simkaart. Ik heb de simkaart bij laten knippen tot nano-formaat, maar nu leest mijn nieuwe toestel de kaart niet. Hij past nu uiteraard ook niet meer in mijn oude toestel wat uiteraard een groot probleem is. Vanmiddag ga ik naar een Ritel of Belcompany voor advies omdat er geen HTC of vodafone winkel bij mij in de buurt zit. Is het mogelijk om een nano-simkaart op te laten sturen met mijn oude abonnement/gegevens erop?

Bij voorbaat dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @JDooms
1. zoalng jij je abonnement niet annuleert loopt dit door. Je betaalt in die periode gewoon de abonnementskosten, daar verandert niets aan.

2. Welk advies heb je in de winkel gekregen? In een Vodafone Winkel kun je gratis een nieuwe simkaart krijgen als je oude simkaart kapot is. Misschien is dat nog de beste oplossing. Opsturen kan ook. Neem daarvoor even contact op met de klantenservice.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @JDooms
1. zoalng jij je abonnement niet annuleert loopt dit door. Je betaalt in die periode gewoon de abonnementskosten, daar verandert niets aan.

2. Welk advies heb je in de winkel gekregen? In een Vodafone Winkel kun je gratis een nieuwe simkaart krijgen als je oude simkaart kapot is. Misschien is dat nog de beste oplossing. Opsturen kan ook. Neem daarvoor even contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic