Hasch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2 euro verhoging

Opeens in juli 2 euro hoger maandbedrag.  Op my Vodafone is geen uitleg te vinden.

het gaat mij om het principe: netjes omgaan met je klanten en ze goed informeren.

anderen ook deze verhoging gekregen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Hasch 
Ik zie al waar het probleem ligt, lees deze topic even:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/facturen-juli-2020-301789

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hasch 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen last van verhoging. Had je misschien Ziggo en nu niet meer? Is je abonnement soms verlopen en komen je kortingen te vervallen? 

Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is. Hoe en wat je moet invullen, kan je hier lezen

** vergeet deze maar, lees mijn bericht hierna **

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Hasch 
Ik zie al waar het probleem ligt, lees deze topic even:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/facturen-juli-2020-301789

Hasch
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel Energieboy!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic