LeonKnook

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 euro buitenland dagblox

Ik heb al drie dagen 2 euro per dag geactiveerd om die dag te kunnen internetten voor 35 MB. Misschien heb ik de eerste twee dagen iets aan gehad waardoor het limiet als sneeuw voor de zon is verdwenen. Vandaag heb ik absoluut op save gespeeld. Na 2 euro aanmelding roaming direct uitgezet. Toen was ik ergens in belgie langs een weg en had internet nodig. Niks geen verbinding, dat was vlakbij Gistel. Hele dag geen verbinding gehad verder. Na 6 euro frustratie weet ik echt niet of 2euro buitenland per dag nog wel zin heeft. Of zie ik iets ovehhet hoofd. Moet ik mijzelf dan aanmelden bij een belgische provider, niets over te vinden in de omschrrijving.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Leon,

Vervelend dat je niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van de BloX. Wij hebben geen invloed op het netwerk van een buitenlandse provider. De BloX heeft betrekking op de tarifering van je aansluiting. Je kunt immers voor een voordelig tarief gebruik maken van het internet, bellen/gebeld worden en smsen in het buitenland.

In principe hoef je alleen maar dataroaming in te schakelen op je toestel om in het buitenland verbinding te kunnen maken met het internet. Indien het eenmaal werkt kun je ervan uitgaan dat je instellingen goed staan in je toestel en ons systeem. Problemen met de verbinding kunnen liggen aan de dekking van het gekozen netwerk (provider). Wissel in dat geval eens handmatig van het netwerk. Dit kan eventueel helpen.
LeonKnook
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het nog een vierde keer geprobeerd connectie te maken met een andere provider. Helaas gaf dit geen enkel resultaat, ook niet op andere locaties. Ik heb dus in totaal 8 euro uitgegeven aan iets wat helemaal niet werkt. Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben. Als op reis, 2 euro per dag is waardeloos ik wil mijn geld terug!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @LeonKnook
2 dingen hebben even iets extra uitleg nodig;)
De Bundel en de mogelijkheid om internet te gebruiken staan los van elkaar. Vandaar dat ik hier beneden de volgende zaken uit elkaar haal:
1. Internet verbinding
2. Afrekening van de kosten
@1

  • Wordt geregeld via buitenlandse provider
  • Roaming aan / eventuele blokkades uit
  • Geen verbinding met de gekozen provider? Je kunt een andere provider kiezen. Dit maakt niet uit voor de prijsberekening.
  • Heeft in jouw geval wel gewerkt immers de eerste 2 dagen was je in "no time" door je bundel heen
@2

  • Dit gebeurt aan hand van de Alles-in-1 op Reis bundel
  • 2 euro per dag dat ie geactiveerd / gebruikt wordt
  • De BloX kan dus niet "niet werken" als je 2 euro voor die dag berekend krijgt.
Groetjes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic