Eliiej

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2 abonnementen inzien op my vodafone

Kan iemand mij de link doorsturen zodat ik mijn beide abonnementen kan koppelen aan my vodafone, zodat ik ze beide tegelijk kan inzien. Ik word steeds uitgelogd en dan ben ik die link kwijt.
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eliiej
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik had je graag willen uitleggen maar er gaat weer iets mis met My Vodafone, krijg allemaal vreemde dingen bij het inloggen. Maar als het je lukt, je kan wel een beetje zien met inloggen en anders als het er weer goed uit ziet, doe dan het volgende:


  • inloggen My Vodafone (online)
  • Open PROFIEL (in het menu)
  • Open Account instellingen (helemaal onderaan)
  • Nu zie je allemaal blokjes, je moet hebben: Nog geen Mijn Ziggo account? klik op Account uitbreiden
  • Dan kom je weer op een nieuwe pagina en daar kan je een Vodafone en/of Ziggo account toevoegen.

Via deze weg moet het lukken, probeer maar.
ALs je nog vragen hebt, laat maar weten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eliiej
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik had je graag willen uitleggen maar er gaat weer iets mis met My Vodafone, krijg allemaal vreemde dingen bij het inloggen. Maar als het je lukt, je kan wel een beetje zien met inloggen en anders als het er weer goed uit ziet, doe dan het volgende:


  • inloggen My Vodafone (online)
  • Open PROFIEL (in het menu)
  • Open Account instellingen (helemaal onderaan)
  • Nu zie je allemaal blokjes, je moet hebben: Nog geen Mijn Ziggo account? klik op Account uitbreiden
  • Dan kom je weer op een nieuwe pagina en daar kan je een Vodafone en/of Ziggo account toevoegen.

Via deze weg moet het lukken, probeer maar.
ALs je nog vragen hebt, laat maar weten.
Eliiej
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thanx!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic