Nance1971

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

2 abonnementen en 1 upgrade ???

Ik heb op mijn adres 2 abonnementen lopen in dezelfde periode afgesloten. Echter heb ik maar op 1 tel nr een mail gehad ivm upgrade en deze is idd ook verwerkt. Op het andere tel nr heb ik niks gehad en die heeft geen upgrade gehad.  Dat is raar!  Wanneer krijg ik de andere upgrade ???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nance1971
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

GEWELDIG GEHOLPEN DOOR STEVEN, ook het 2e abo is omgezet naar 6 red, zodat we ook een upgrade van data hebben! 
( ws gaan we binnen ons gezin nog 2 abo afsluiten?)

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nance1971 
Ja, het is raar dat je op het andere nummer geen data update hebt gehad. Je zou hier kunnen wachten op een Vodafone Community medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. Door drukte en de Coronavirus kan het even duren voor iemand van Vodafone je antwoord geeft. 

Heb daarom nog even geduld, er komt vanzelf iemand die je kan helpen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nance1971,

Ik kijk graag met je mee naar de gratis upgrade. Heb je voor beide nummers ook een bericht ontvangen? 
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, mobiel nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht klikken.

Nance1971
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

GEWELDIG GEHOLPEN DOOR STEVEN, ook het 2e abo is omgezet naar 6 red, zodat we ook een upgrade van data hebben! 
( ws gaan we binnen ons gezin nog 2 abo afsluiten?)

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Nance1971 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic