Roelie73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 Gb gratis

Speciaal voor de decembermaand krijgt u deze maand 2 GB extra data! Meer info op kpn.com/extrainternet MVG, KPN Geen sms? Sms stop naar 6661

Ook bij Vodafone graag????
7 Reacties 7
Roelie73
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bericht op de iPhone van mijn vrouw. Ze is een half jaar geleden al gratis van 2 naar 5 gig gegaan. Wanneer gaan jullie? Ben sterk aan het twijfelen wat ik over een half jaar met mijn medewerkers naar toe ga als mobiele provider als het Vodafone contract ophoudt.
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment zijn er acties bij verlengen of nieuwe aansluitingen, dat je extra data erbij krijgt. Echter verschilt dit per periode. Hoe lang deze actie nog zal duren is mij niet bekend. Let op het verschilt per abonnement wat er bij komt aan data. Deze actie loopt zo lang het contract loopt (24 of 12 maanden) etc. Daar hoeft t bij ons geen december voor te zijn 🙂

Echter tijdens de kerstdagen kun je onbeperkt data verbruiken. Als het goed is ontvang je hier nog een bericht over.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Sinds hoelang ben je al klant? Als je vorig jaar al klant was kun je vast de promotie herkennen dat je tijdens de kerstdagen onbeperkt data kon gebruiken (kijk dat doen ze niet zo snel bij de concurrent ;))!
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hoho, bij de concurrentie heeft mijn wederhelft al sinds jaar en dag grratis internet tijdens kerst en O&N... Maar dat je dat niet bekend is reken ik je niet aan. Heb je ook al een pen met schrijfblok mogen ontvangen van Vodafone? Ze hebben service namelijk hoog in het vaandel staan. (Alleen blijft die opgerold in de opslag liggen, stof te happen )
Anonymous
Niet van toepassing
Laten we het hier wel netjes houden en geen opmerkingen naar elkaar posten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic