Gertje1987

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

+ 2 GB internetten in Voordeellanden & 100 minuten bellen vanuit Nederland naar het buitenland.

Hallo, jullie zijn niet bereikbaar per chat en per telefoon dan maar via het forum. Ik kan nergens de voorwaarden vinden voor mijn RED abbo + 2 GB internetten in Voordeellanden & 100 minuten bellen vanuit Nederland naar het buitenland. Als ik in het buitenland ben heb ik dan 2GB gratis zo ja welke landen?. En wat moet ik dan doen als de alles op reis bundel aan staat dan wordt er toch nog eens € 2 per dag in rekening gebracht. En waar is te zien hoeveel van de 2GB je nog overhebt dit is ook niet zichtbaar in de app. Graag reactie ik vertrek zaterdag naar Turkije
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Welke red abo heb je precies en wanneer is het afgesloten? Zover ik weet zit alleen bij het black 2GB voor in de voordeellanden.
Naar mijn mening is een promo bundel die je extra krijgt alleen voor in Nederland. Ik raad je toch aan om te bellen met de klantenservice, via de chat of Facebook en Twitter om het daar na te vragen. Mijn collega's van de bovenstaande afdelingen kunnen namelijk in de systemen en ook met je mee kijken. Dit kunnen wij vanuit hier niet.

Gertje1987
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een Red Super abonnement met 12gb internet en onbeperkt bellen. Bij het afsluiten van de red red super abonnement stond er onder + 2 GB internetten in Voordeellanden & 100 minuten bellen vanuit Nederland naar het buitenland. en dat staat er nu nog steeds onder bij het afsluiten van dat abonnement op de website
Anonymous
Niet van toepassing
Dat staat bij het Black abonnement,
Niet onder het Red Super abonnement
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Gertje1987, is het inmiddels duidelijk voor je?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic