Heuvelke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1gb bundel uitzetten

Hoi,

Ik heb zojuist voor 7,50 euro een 1gb bundel (nu 2e gb gratis!) gekocht omdat mijn mb's in mijn abonnement op waren. Ik begrijp dat je deze bundel ook weer zelf uit moet zetten wanneer je deze niet meer nodig hebt in de maand daarna. Ik wil de bundel graag uitzetten zodat ik volgende maand niet nog eens 7.50 euro extra hoef te betalen. Kan ik deze nu al uit zetten (einde van deze maand) of verdwijnen mijn net gekochte mb's dan weer en moet ik de bundel begin volgende maand uitzetten? Maar indien ik het tweede doe, betaal ik dan volgende maand niet nog eens 7,50 euro?

Bedankt voor jullie hulp.

 

Groetjes 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Heuvelke . Welkom hier!

Goed dat je gebruik hebt gemaakt van de extra data. Nu, met een extra gb gratis natuurlijk helemaal mooi!

Je kunt de bundel nu gelijk uitzetten, hoor. Dan loopt hij nog tot het einde van de maand door en stopt het dan. Als tot na het einde van de maand wacht, zul je inderdaad opnieuw betalen voor een maand. Als je het nu uitzet, verdwijnen de gekochte mb's dus ook niet :-). 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Heuvelke . Welkom hier!

Goed dat je gebruik hebt gemaakt van de extra data. Nu, met een extra gb gratis natuurlijk helemaal mooi!

Je kunt de bundel nu gelijk uitzetten, hoor. Dan loopt hij nog tot het einde van de maand door en stopt het dan. Als tot na het einde van de maand wacht, zul je inderdaad opnieuw betalen voor een maand. Als je het nu uitzet, verdwijnen de gekochte mb's dus ook niet :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic