sschoonewelle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1GB blox werkt niet???

Ik heb een iphone 3GS. Ik heb vandaag internet blox 1GB voor een maand aangezet alleen als ik op internet wil doet hij het niet. Ik heb ook al alle instellingen die bij het kopje van instellen van internet staan en probleem oplossen ingesteld maar alsnog wilt hij het niet doen.
Bij functies van mobiel volgensmij staat onder browser ook 'nee'??
Ik heb prepaid trouwens
 
Graag snel hulp want ik moet morgenochtend weg op vakantie!! (wel in nederland)
3 Reacties 3
sschoonewelle
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik vroeger een blokkade voor internet op mijn sim kaart heb gezet voor dat ik de iPhone had al. Deze staat dus nogsteeds aan maar hoe moet ik die weg krijgen? Het moet voor morgen 9 uur gebeuren want daarna ben ik weg
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Misschien de klantenservice bellen?
http://help.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/505/~/kan-ik-mobiel-internet-blokkeren
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
sschoonewelle schreef:
Ik heb een iphone 3GS. Ik heb vandaag internet blox 1GB voor een maand aangezet alleen als ik op internet wil doet hij het niet. Ik heb ook al alle instellingen die bij het kopje van instellen van internet staan en probleem oplossen ingesteld maar alsnog wilt hij het niet doen.
Bij functies van mobiel volgensmij staat onder browser ook 'nee'??
Ik heb prepaid trouwens

Graag snel hulp want ik moet morgenochtend weg op vakantie!! (wel in nederland)
Hi Sschoonewelle,

Is dit de eerste keer dat je gebruik maakt van internet? Of heeft het vantevoren wel al eens gewerkt? Als het de eerste keer is dan zal het waarschijnlijk toch aan de instellingen liggen. je geeft aan dat je alles juist hebt ingesteld. Kun je dan ook aangeven welke instellingen je precies hebt ingevoerd? Misschien klopt er toch nog iets niet helemaal.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic