MariovdBerg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1GB Internet Blox wordt niet geactiveerd

Beste Vodafone,

Ik heb nu sinds een paar weken een nieuwe Samsung Galaxy S3 met een verse prepaid simkaart van Vodafone. Ik heb bij het kopen van de simkaart mijn nummer van mijn vorige provider (Hi) laten overzetten. Na het overzetten leek het na één of twee dagen nog wel dat ik meldingen kreeg van het oude Vodafone nummer. Nu lijkt dit zich vanzelf opgelost te hebben en ontvang ik alles op mijn Hi nummer. Helemaal top dus.

Nu wilde ik dus in de maand december een internet Blox afsluiten. 1GB om precies te zijn. Ik naar activeren, paar klikjes en klaar is kees, ik krijg een sms met daarin de melding dat het geactiveerd is. Maar na 2 pogingen krijg ik dus geen sms. Mijn beltegoed is ook geen €15, maar op het moment €2.

Mijn vraag is nu hoe ik dit op los? Moet ik opwaarderen naar minimaal €15? (dit lijkt me erg onredelijk). Komt het omdat mijn nummer is overgezet waardoor de sms wordt verstuurd naar een nummer dat niet meer bestaat?

Zou u zo spoedig mogelijk kunnen reageren?

Met vriendelijke groeten,

Mario van den Berg
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @MariovdBerg,

De 1 GB BloX kost op dit moment € 14,95. Wanneer je op dit moment € 2,00 beltegoed hebt is het daarom niet mogelijk om deze BloX te activeren. Het is natuurlijk wel apart dat je niet de sms'jes ontvangt die je nodig hebt. Test eens of het helpt als je je telefoon opnieuw opstart en blijf controleren of je voortaan wel de sms'jes ontvangt die je moet krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic