Y4kuzi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

1GB BloX ineens weg?

Ik had 5 juli een 1GB BloX geactiveerd, en een paar minuten geleden de 4G bundel. Ik schakelde even over naar mobiel internet om te kijken, en plotseling wordt er een euro afgeschreven van m'n beltegoed. Waarom? Het is nog geen 5 augustus!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Y4kuzi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is al opgelost. Scheen dat mijn BloX was te komen vervallen vanwege de YOU bundel.
Zou misschien wel een tip wezen om dat duidelijker aan te geven, want ik wist van niks.
Paar minuutjes met de klantenservice chat, en het was zo geregeld. Topservice! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Om te zien waaraan het is verbruikt kan alleen ingezien worden in het toestel waarschijnlijk is je telefoon gaan synchroniseren.
De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft in de lopende rekening: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details

Bij de vorige rekening In my Vodafone kunt u terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op de desbetreffende rekening- dan details van de rekening - klik op toon details - klik op specifiacties
Vanuit hier kan u precies zien welke data sessie u heeft gehad en hoeveel data het heeft gekost.
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.
Y4kuzi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nee. Dat is het niet. Mijn BloX is zomaar weg, niet verlopen.
Staat ook niet bij actieve BloX meer.
Instellingen van m'n phone en tips en tricks heb ik niet nodig, maar mijn 1GB BloX wel.
Nogmaals, hij is niet verlopen en/of verbruikt, anders zou ik hier niet posten.
Y4kuzi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is al opgelost. Scheen dat mijn BloX was te komen vervallen vanwege de YOU bundel.
Zou misschien wel een tip wezen om dat duidelijker aan te geven, want ik wist van niks.
Paar minuutjes met de klantenservice chat, en het was zo geregeld. Topservice! 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Y4kuzi , fijn dat het opgelost is! Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic