Mijn telefoon had maandag plots geen internet meer.
Na even zoeken blijk ik smsberichten te hebben gekregen van vodafone. (Ik gebruik nooit deze app , alles gaat tegenwoordig via email.) Hierin stond dat ik voor €100,- boven mijn bundel van 6GB heb verbruikt.
Berichten dat ik bijna boven mijn bundel zit zijn vanaf zondag verstuurd. Nu heb ik dit abbonement al meer dän 1 jaar en heb nog nooit boven 6 Gb gezeten meestal volgens mij niet eens boven 3Gb. En mijn bundel wordt pas eind van de maand aangevuld.
Gisteren hierover contact gehad met een aardige mevrouw van Vodaphone. Die heeft alles zo ingesteld dat dit niet meer kan gebeuren. Zij zei ook dat ik in mijn telefoon bij verbruik moest kijken wat de dader is geweest. Heb ik gedaan maar ik zie niets byzonders, hoogste verbruiker herft 385mb gebruikt, en dat is wel hoger dan afgelopen maand maar als ik alles bij elkaar optel kom ik nog niet eens aan 3 Gb. Dit kan toch niet!! Ik moet Vodsphone nu iets betalen wat ik helemaal niet gebruikt heb. Ik weet dat samsung ook geupdated heeft, maar dat doet mijn telefoon alleen via wifi. En dit is ook geen 17Gb lijkt mij.